donderdag 28 juli 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Geen rood of groen, wel een vleugje zilver

Goeiemorgen iedereen,
na elke laatste woensdag van de maand, het kleurenkaartenteam, is het de beurt aan het andere 'zotte team' van '52 weeks to christmas'. Wie wil er dan ook kerstkaartjes zitten maken tijdens tropische temperaturen zou je zeggen ? 😂 Wel euh... je mag mij er bij rekenen, want we hebben vandaag een verse uitdaging voor jullie. Maak een kaartje zonder groen of rood, maar wel met een vleugje zilver. 
Wel, omdat groen en rood niet altijd mijn favo kleurtjes zijn voor kerst, was deze uitdaging geen probleem... Ik maakte er weer pop up kaartjes van.

Papier : Action
Sentiment : Greeting Farm
Snijmal bal : Karen Burniston

Willen jullie graag meedoen met deze uitdaging ? Dat kan, vanaf morgen kan je je challenge kaart linken op het blog van '52 weeks to christmas', dan maak je kans op een leuke prijs.
Heb je deze week nog een 'gewone' kaart gemaakt ? Geen probleem, dan krijg je vandaag de kans om je kaartje te linken op het blog en brengt een DT lid je vast een bezoekje.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart, 
tot dan!
Groetjes, Martina
x







10 opmerkingen:

femke zei

Heey Martina,
leuke kerstkaart en een apart modelletje trouwens. Ik ben zelf ook niet zo van de standaard rood/groen voor kerst. Word zo snel saai.

Groetjes Femke

Anita van Deur zei

Wauw wat een apart model en zo`n mooi papier gebruikt! Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke verrassing binnen in
groetjes ellen

Jantine zei

Wauw, dat is wel een heel bijzondere pop-up, Martina! Mooi zeg!
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een verrassing aan de binnenkant Martina en wat knap om zo 3 kerstkaarten te maken. Leuk dessin-papier heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Je hebt er weer een mooi kaartje van gemaakt! Helemaal jouw stijl! Leuk hoor alleen goud en zilver! Bij mij doet blogger weer heel raar en lukt het vaak niet commentaren te geven met mijn telefoon, moet echt achter mijn pc gaan zitten. Heel vervelend! Groetjes Marijke.

Nancy Soetaert zei

Toffe pop-upkaartjes als inspiratie voor de nieuwe challenge.
Groetjes
Nancy

Laurespage zei

Heel mooi en origineel Martine. Ik ben blij dat ik er weer bij ben
Groejes, laurette

PIKO hobbyblog zei

Hoi Martine, Dat is langgeleden maar naar een vervelende tijd ben ik nu weer met een nieuwe blog begonnen. Ik ben bij jou weer volger geworden. Zou het leuk vinden als je mij ook weer zou willen volgen. Wat een prachtige pop-up kaart heb je gemaakt voor kerst. Mijn complimenten.

Eri zei

Jij blijft toch de de koningin van de pop-up kaarten! Ze zijn prachtig!
Groetjes, Eri