donderdag 7 juli 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Believe in magic

Goeiemorgen iedereen,
vandaag, donderdag, krijg je nog een laatste kans om mee te doen met de lopende challenge, 'Gebruik een pinguïn op je kaart'. Als je je kaartje linkt op het blog van '52 weeks to chrismas', maak je ook kans op een leuke weggever. Niet vergeten dus !
Ik hield het weer vrij eenvoudig, weer lekker veel dessignpapier opgebruikt, dus dit kan weer voor deze week....

Papier : Marianne Design
Afdrukje : Stamping Bella, gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : Stamping Bella

Voorlopig geen geknutsel tijdens deze vakantie, voorbereidingen voor het komende schooljaar, omdat het educatief platform binnenkort afsluit. We profiteren dus nog even van de situatie, dat we nog wat kunnen doorwerken. De rest zal moeten wachten tot midden augustus. Snel zijn is de boodschap. 
Eens het platform gesloten is, zal ik me wat knutseltijd gunnen.... hoop ik, tenzij er weer iets anders mijn pad kruist. We zien wel.
Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart.
Groetjes, Martina
x







7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is weer mooi je kaart en leuk papier super schattige stempeltjes, fijne dag.

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig pinguintje piept er achter de kaart uit!!
Leuk kaartje Martins, jammer dat er weinig knutseltijd is in de vakantie...


liefs Annemarie en Merit

Je@net zei

Erg leuke kaart, Martina!

!neke zei

Super leuk Martina !!!!
Ik ben weer van de partij bij KKT ....eindelijk wat meer rust hier...
Groeten Ineke

Jantine zei

Daar is je mooie modelletje weer! Wat een leuke afbeeldingen heb je gebruikt, Martina! Prachtige kaart.
Ik ben heel nieuwsgierig: wat is het educatief platform en waarom sluit het?
Sterkte met de drukte!
Groetjes
Jantine

Suzan zei

Mooi/lief kaartje heb je gemaakt Martina!
Groetjes Suzan

Nancy zei

Hey Martina,
Wat een schattige afbeelding op jouw kaart en hoe leuk is het dat die olijkerd ook op de binnenkant terug komt...
Toffe kaart!
Succes met de voorbereidingen! Mijn vakantie begint vandaag met 3 festivalkindjes in huis en straks Eva en Noah er nog bij... We gaan een weekje festivallen in 't park...
Liefs,
Nancy