maandag 25 juli 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 371 : Maries

Goeiemorgen iedereen,
een hele tijd geleden was Maries van 'In 't Woefke' jarig. Voor mensen die 'in het vak staan' moet er uiteraard altijd wel even iets specialers zijn, denk ik dan...
Ik zag een paar maanden geleden, deze 'Double Twist Panel Slimline Pop-up card' bij Karen Burniston voorbij komen. Die had ik nog niet zo vaak zien voorbij komen, dus was de keuze vrij snel gemaakt...
De uitdaging hier, is, om de snijmal netjes op gelijke hoogte te krijgen, zodat de twist mogelijk is.
Hieronder het resultaat. Is dit 1 van mijn favorietjes geworden ? Voorlopig ben ik nog niet aan verslaafd 😇, maar menig kaartjes volgden zeker wel.😂

Grote letters : Alexandra Renke 
Papier : Action
Binnenkant : Karen Burniston
Letters : Jaded Blossom

Vandaag een frissere dag, waarschijnlijk wel welkom na de hitte van gisteren weer... Het huis kan ook weer wat afkoelen, zodat de nachten net iets aangenamer worden.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne start van de (werk)week toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam. Wil je graag nog meedoen ? Dat kan nog tot vanavond.
Tot woensdag !
Groetjes, Martina
x







7 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...nou daar ben je dan ook echt in geslaagd, Martina. Het is zeker 'iets specialers' geworden!

Kaatjecreatief zei

Zoooo, die is leuk Martina! Daar zal ze ongetwijfeld heel erg blij van geworden zijn!

Anita van Deur zei

Wauw!! Hij is super leuk deze kaart!!

Eri zei

Leuke kaart Martina, en wat een prachtige pop-up binnenin!
Groetjes, Eri

VoormeKaartje zei

Je kaartje is super mooi geworden. Leuk dat pop up gedeelte.

Nancy zei

Hey Martina,
Da's een toffe kaart geworden! Daar zal Maries wel blij mee geweest zijn!
Tot morgen,
Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

Da's wel een heeeeeeeel leuke pop-up!
Groetjes
Nancy