maandag 17 oktober 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 383 : Miek

Goeiemorgen iedereen,
in augustus was mijn buurvrouw, Miek jarig.
Daar hoort uiteraard een gepast kaartje bij. Ik vond dit modelletje onderweg op internet, vond het zo leuk, dus probeerde ik het uit. Ik maakte er een zomers tafereeltje van...
Wat ook nog een voordeel is, als je het in elkaar vouwt, past het zelfs in een gewone envelop, wat voor België toch wel van belang is om de postkosten te drukken...

Letters en cijfers : Concord 9th
Snijmallen binnenin de kaart : Boekenvoordeel
Snijmal kaders : Photoplay
Schudbloemetjes : Eigen voorraad
Interactieve schudkaart : Filmpje vind je HIER

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel fijne werkweek toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart.
Tot dan!
Groetjes, Martina
x





10 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Dat is echt een leuke kaart, tof model!
En ik kan het weten want ik kreeg er in augustus zelf ook één zelfs een maand te vroeg... Wat heb ik toch een leuk stel vriendinnen, lees mijn verhaal vandaag maar een keer... De éne was dit jaar een maand te vroeg, de andere een maand te laat... hihi!!

Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Super leuk model Martina een heerlijk zomerse verjaardagskaart! Ook de flesjes zijn geweldig goed bedacht.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi doorkijkje voor de buurvrouw met het leuke tafereeltje
groetjes ellen

Je@net zei

Super leuke en persoonlijke kaart voor de jarige buurvrouw!

GerJanne zei

Heel leuke kaart voor Miek (zo heet mijn moeder ook..)

Aartje zei

Wat een leuk model, geeft een mooi doorkijkje.
Groetjes Aartje

Daphne zei

Ooooh wauw wat ontzettend leuk, dit model

Caroline Cards zei

Een prachtige doorkijk kaart en een heel leuk model!
Groetjes, Caroline

femke zei

Heey Martina,

dat is een gaaf kaartje geworden!!!

Groetjes Femke

Diny zei

Wat een prachtige kaart in dit leuke model Martina!
Groetjes Diny