zaterdag 29 oktober 2022

Succes met je nieuwe verblijf

Goeiemorgen iedereen,
een jaartje geleden, moest onze overbuurvrouw wegens leeftijd verhuizen naar een woonzorgcentrum. Ze woonde op de tweede verdieping, de trappen werden op haar leeftijd geen evidentie om met boodschappen en andere spullen te gebruiken.
De familie stuurde ons een heel fijn kaartje om dit te melden (we woonden dan ook 30 jaar bij elkaar).
Daar hoort natuurlijk ook een leuke kaart bij als antwoord.
Aan mijn dochter vroeg ik om de aquarel achtergrond te maken, die bedrukte ik met de nodige 'vlekken' goud, een sentimentje er op, klaar. Hieronder het resultaat.

Letters : Concord 9th
Sentiment : Scrapbook Atelier
Vlekkenstempel : Stampin Up 

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend en eventueel ook herfstvakantie !
Ik zie jullie erg graag maandag terug voor een persoonlijke kaart,
groetjes, Martina
x





6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw super mooi vooral het goud geeft een mooi effect fijne dag.

Eri zei

Wow, geweldig mooi!
Groetjes, Eri

Marlies zei

Heel erg mooi en chique met het goud erbij. Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

GerJanne zei

Wat een mooie achtergrond heeft je dochter gemaakt! En jij maakte er vervolgens een heel mooie kaart mee voor je oude overbuurvrouw.

Daphne zei

Wauw, dat is leuk bedacht, om de verhuis kaart te liften.
Het is bijna hetzelfde geworden, wat ontzeggen leuk.
Helemaal leuk om je dochter de achtergrond te laten maken, zo is het een kaart voor de buurvrouw van jullie samen!

Aartje zei

Prachtige kaart Martine. Mooi om op deze manier aandacht aan de verhuizing te schenken.
Groetjes Aartje