woensdag 19 oktober 2022

Wishing you a happy Birthday

Goeiemorgen iedereen,
kennen jullie het doosjes van Lawn Fawn nog ? Wel, laat dat weer één van mijn favoriete modelletjes zijn, waar ik de laatste weken al een aantal stuks van gemaakt heb. In allerlei uitvoeringen heb ik het doosje al uitgeprobeerd. Deze is één van mijn eerste probeersels, nog vrij 'braaf' en eenvoudig. Het leuke papier van Action heeft dan ook niet zo heel erg veel nodig...

Doosje : Lawn Fawn
Bloemetjes : Lawn Fawn
Papier : Action

Natuurlijk laat ik bij deze weten, dat deze soort doosjes nog wel een aantal keer zullen voorbij komen, sorry daar voor...
Ik dank jullie allemaal voor jullie bezoekje, ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel erg graag morgen terug voor een verse kerstkaart ! Een doosje zeg je ? Geen idee ! Wie weet !
Tot morgen,
groetjes, Martina
x



6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldig wat een leuke creatie en heel fijntjes met de bloempjes, fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi doosje ja die ken ik wel van lf heb hem zelf niet maar ze zijn wel erg leuk
leuke takjes en bloemetjes heb je gebruikt
groetjes ellen

Daphne zei

Kom maar door hoor, geeft niks.
Ik sta er steeds weer van te kijken hoeveel verschillende dingen jij kan maken met 1 model.
Je kan wel zien (vind ik) dat dit 1 van je eerste was, het is inderdaad een beetje, euh....."braaf" ja😊.
Je kan het niet plat versturen toch? Het is om weg te geven, kan niet via de post hè?

Nancy zei

Hey Martina,

Leuk, leuk!!
Nog meer van dit is altijd welkom...

Ben zelf ook fan, dus ook hier af en toe doosjeskaarten...

Liefs,
Nancy

VoormeKaartje zei

Wat is deze mooi. Zo’n vrolijk geheel. Vind het een erg leuk model ook getwijfeld of ik die zou kopen maar heb me beheerst.

GerJanne zei

Brave kaartjes kunnen ook heel leuk zijn toch? Ik vind hem enig!