zaterdag 15 oktober 2022

Teacher fuel...

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een projectje dat ik maakte als bedankje voor leerkrachten. Ik vond deze leuke cutting file en verwerkte hem op kleine wijnflesjes.
Het is nu geen gewone wijn meer, maar echte 'teacher fuel'... 
Soms hebben we dit nodig hahahaha, nee hoor, niet echt. Maar ik vond de combo wel leuk.

Afbeelding : gemaakt met de Silhouette Cameo

Meer valt er niet over te vertellen, dus stuur ik jullie het weekend in nu...
Ik zie jullie heel graag maandag terug met een verse, persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x






4 opmerkingen:

GerJanne zei

Hahaha... het eerste dat ik dacht: Martina heeft even voorgeproefd! Maar nee, het is witte wijn😂
Heel leuk idee! EN zeker hebben leerkrachten dat soms nodig. Tof bedacht!

Eri zei

Een heel tof bedankje! Zal zeker op prijs gesteld worden.
Groetjes, Eri

Sarah zei

Toch bedacht!

Daphne zei

Ooooooh, wat leuk, haha, goed hou ik van.