donderdag 20 oktober 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
daar gaan we weer... donderdag, kerstkaartjesdag op het menu.
Hier ben ik weer met mijn pop up ballen, die jullie ondertussen al heel goed kennen. Tja, eens begonnen, blijft mijn 'machine' draaien he ? Hahahaha !
Deze week is het weer een 'gewone' ronde, waarbij je vandaag op het blog van '52 weeks to christmas' je kaartje kan linken. 

Papier : Action
Pop up : Karen Burniston
Sentiment : Cheery Lynn

Veel heb ik er niet meer over te vertellen in ieder geval.
Ik zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart,
kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x




10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel gaaf zijn je kaartjes, knap zo`n pop up, fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

aaah daar zijn ze weer de leuke pop up kaartjes leuke kleurtjes heb je gebruikt
groetjes ellen

GerJanne zei

Volgens mij is dit enorm verrassend voor de ontvanger. Ze zijn weer erg leuk Martina!

Jantine zei

Ze zijn weer mooi, Martina. Zo knap hoe jij altijd hele reeksen maakt van een bepaald model!
Groetjes
Jantine

Eri zei

Leuke kerstballen met de verschillende papiertjes! Elke keer een verrassing wat er tevoorschijn komt.
Groetjes, Eri

Femminde zei

Ja ook deze zijn weer mooi. En ze gaan toch naar verschillende personen dus het maakt niet uit toch dat het ongeveer hetzelfde model is.
Ik hou ook wel van series maken.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Ziet er weer heel leuk uit! Zeker leuk om te ontvangen! Je bent daar al heel gewiekst in. Groetjes Marijke.

Diny zei

Ze blijven leuk Martina....ook dit is weer een gave serie!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook deze zijn weer leuk Martina.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Wat gaaf model weer !!!!!
Groeten Ineke