maandag 10 oktober 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart 382 : Els

Goeiemorgen iedereen,
een tijdje geleden was mijn schoonzus jarig. Die lust wel een drankje, met of zonder alcohol. Laat dat een idee zijn, dat ik kon verwerken in dit doosje. Een aantal oudere snijmalletjes van Joy, vulde ik met de heerlijkste cocktails, versierde ze met een parasolletje of rietje.
Het kleurrijke papier van de Action, maakte het geheel helemaal af.
Het werd een lekker felle kaart, helemaal zomer !

Doosjes : Lawn Fawn
Papier : Action
Cijfers en letters : Lawn Fawn
Zon : Lawn Fawn
Parasol : Boekenvoordeel
Cocktails : Joy, gekleurd met copics

Ik wens jullie allemaal een hele fijne start van de (werk)week en zie jullie heel erg graag terug op woensdag voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'. Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x






7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuke en heel vrolijke verjaardagskaart voor je schoonzus! Heel leuk die oudere stansjes, fijne dag.

Diny zei

Prachtige kleurrijke verjaardagskaart Martina....wat leuk gedaan met de cocktails!
Groetjes Diny

Eri zei

Een feestelijke kaart met al die kleurrijke cocktails.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al de lekkere drankjes in allerlei kleurtjes, krijg er dorst van haha
groetjes ellen

Marja Sch zei

Wat een super leuke en o zo vrolijke kaart. Groetjes Marja

Daphne zei

Wat een vrolijkheid.
Ik word er helemaal blij van.

GerJanne zei

Wat een superleuke vrolijke kaart is het!