donderdag 11 april 2024

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjesdag. Het team van '52 weeks to christmas' verovert weer blogland. Met een wekelijkse oproep, willen we dat jullie aan de slag blijven met kerstmateriaal. 
Ik gebruikte deze keer weer een heleboel materialen uit mij doos 'wel leuk, ik gebruik het ooit wel eens'. De vellen en afdrukjes zaten zelfs al samen in een zakje. Gewoon even plakken en klaar ! Als dat niet makkelijk is ?

Afdrukje : Stampin Up
Embossing : Marianne Design
IJssterren : Pons van Artemio

Wil jij ook graag aan de slag met je kerst materiaal ? Fijn ! Link je gemaakt kaartje op het blog van '52 weeks to christmas', dan brengt een DT lid je vast een bezoekje.
Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse creatie voor DT 'In 't Woefke'. Kom je dan weer even piepen ? 
Tot dan !
Groetjes, Martina
x






13 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een leuk rendier is het!
Een mooie kaartje en een toffe kleurencombinatie.

Anita van Deur zei

Heel mooi is je kaart met deze kleurtjes, en je ziet nog genoeg van de mooie embossing folder.

Caroline zei

Mooi fris kaartje groetjes Caroline

Je@net zei

Erg leuke kerstkaart, Martina!

Colien zei

Heel leuk (reminder)kaartje is het geworden, mooie kleurstelling!
grtz Colien

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Martina.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke stempel en de leuke kleurtjes
groetjes ellen

Eri zei

Een leuke kaart met het rendier op de mooie embossing achtergrond.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Dat is dan een snelle kaart geworden maar wel een leukerd! Dat komt me bekent voor zo'n doos met allemaal dingen die je nog wel een keer gebruikt haha! Bij mij komt er alleen maar bij! Je kaartje is goed gelukt. Groetjes Marijke

Ellen zei

Heel gaaf kaartje Martina, leuk gemaakt met dit gezellige rendier!
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is handig inderdaad en met je vondst maakte je een leuke kerstkaart Martina. Grappig rendierhoofd!
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Heel mooie kaart met dit leuke rendier, Martina! Ik gebruikte op mijn kerstkaart een stempelset die ik bij "In 't woefke" kocht.
Groetjes
Jantine

Laurespage zei

Een heel leuk kerstkaartje laat je ons deze week weer zien.
Groetjes en nog een fijne zondag. Laurette