donderdag 4 april 2024

Elke donderdag een kerstkaart : Iets of iemand met een gewei

Goeiemorgen iedereen,
vandaag lijkt het al een beetje een voorproefje voor het kleurenkaartenteam van deze maand, zie ik plots... 😀. Ik had deze post inderdaad kunnen gebruiken, maar kijk, je krijgt het reeds vandaag. Wat ik al wel ontdekt heb, is dat ik dit papier tot op het laatste vel bijna heb opgebruikt en het een zoektocht werd om de juiste kleurencombo te vinden voor het kleurenkaartenteam. Ondertussen is dat kaartje ook al klaar en geprogrammeerd, je ziet die eind deze maand. 
Maar voor vandaag gaat het team van '52 weeks to christmas' op jullie los. We zijn weer donderdag en dus roepen we alle bloggers op om een kerstkaart of creatie te maken.
Deze kan je weer linken op het blog van '52 weeks to christmas'. Dan brengt een DT lid je vast een bezoekje.

Doosjes : Neat and Tangled
Bomen en herten : Shopaperart
Papier : Action
Sentiment : Marianne Design
Touwtje : Eigen voorraad

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart voor het DT van 'In 't Woefke'. Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan,
groetjes, Martina
x






24 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een leuke doosjes Martina! Prachtige vorm vind ik, door het toch wat asymmetrische! EN het gaat vast goed komen met het KKT! Jij verzint wel wat....

Nancy zei

Hey Martina,
Oh, wat een leuke serie is dit! Tof model en super leuk met al die verschillende papiertjes in dezelfde kleurencombo!
Tof gemaakt, zullen graag ontvangen zijn...
Liefs,
Nancy

Je@net zei

Wauw, ziet er super gaaf uit, Martina!

Anita van Deur zei

Schitterende doosje en leuk versierd.

Eri zei

Heel toffe doosjes, en wat zijn die hertjes leuk!
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Wow wat een prachtige creaties Martina.
Leuk al die doosjes.
Groetjes Elle-Jeanne

Caroline Cards zei

Super leuke doosjes met heel mooi papier en grappige hertjes. Ik dacht ook meteen aan het kleurenkaartenteam!
Groetjes, Caroline

Epie zei

Een mooie serie kerstkadootjes en Kerstkaart TOP
Groetjes Epie

Femmy zei

Prachtige doosjes Martina, groetjes Femmy

Colinda zei

Super gaaf, staat zo gezellig!! Leuk model doosje en mooi "aangekleed"!

marian zei

Een prachtig doosje, heel erg mooi.
Groetjes van Marian.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie doosjes met het leuke papier en de leuke hertjes
groetjes ellen

Diny zei

Wow....wat heb je gave doosjes gemaakt Martina....ziet er leuk en feestelijk uit!
Groetjes Diny

Marijke zei

Dat zijn weer een heel boel doosjes! Wat een werk weer Martina! Top gedaan! Groetjes Marijke

!neke zei

Wat een top productie !!
En heel gaaf !
groeten Ineke

joke zei

Geweldige serie doosjes heb je gemaakt met de leuke hertjes erop.
Groetjes Joke

Nancy Soetaert zei

superleuke doosjes met mooie 'dieren met gewei' !
groetjes
Nancy

Suzan zei

Prachtig al die doosjes Martina!
Groetjes Suzan

Jantine zei

Grappig, die driehoekige doosjes, Martina! Mooie verzameling is het. En inderdaad alvast een voorproefje voor het KKT eind deze maand.
Groetjes
Jantine

Sarah zei

Wat een leuke doosjes! De twee vorige keren was het KKT met paars en wou ik meedoen, maar de woensdagen waren er steeds te snel. Ik heb me dit jaar voorgenomen om te kijken hoe het elke maand loopt. Ook nu is het weer een toffe combi, we zullen zien of er tijd en inspiratie is. Ik wens je een fijne paasvakantie!

Daphne zei

Haha, ja, ik had dit bericht bewaard tot eind van de maand, maar lees dat jij al wat anders hebt gemaakt.
Wat een gave serie doosjes zeg! De vorm is leuk.
Wat maakte je er veel, wauw.

Kaartenkraam zei

Wat een leuke driehoekdoosjes, ziet er geweldig uit!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele leuke doosjes in een grappig model en zo leuk die kleine tafereeltjes erop. Mooi gepriegeld Martina.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Wat een super leuke doosjes!! Heel gaaf gemaakt.
Fijn weekend!
Groeten van Femminde