maandag 15 april 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Tinne

Goeiemorgen iedereen,
de vakantie voorbij, we werken nu richting einde schooljaar. We weten dat dat de nodige drukte met zich meebrengt, maar we zijn er klaar voor. Vandaag beginnen we met oudercontacten, zodat we alle neuzen in dezelfde richting krijgen voor de eindspurt. 
Maandag, dus een persoonlijk kaartje voor jullie. Deze ging richting Tinne. 
Persoonlijk ken ik Tinne niet, maar ze lijkt me wel eentje die van het leven geniet ! Bier en friet, of dit op haar kaart kon ? Uiteraard !
Ik gebruikte deze keer weer het modelletje van mijn taartkaart. Altijd leuk en dat extra ooh en aah effect. Daar doen we het voor, nietwaar ? 

Letters : Action
Frietjes reep : Internet, gekleurd met copics
Cheers : Hero Arts
Basis plateau : Lawn Fawn 

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne werkweek toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x




7 opmerkingen:

Elly zei

Een geweldige kaart heb je gemaakt zeg.
Hier nog 1 weekje werken en dan ook 2 weken vakantie (laatst zei ik 1 week, hoe ik daarbij kwam weet ik niet, verkeerd genoteerd hihi) en dan zal het zeker snel gaan naar de zomervakantie. Drukke weken voor iedereen.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Toffe kaart Martina, leuk samen gesteld en het model is ook super.

Elle-Jeanne zei

Super leuke kaart met al dat lekkers Martina.
Leuk modelletje.
Groetjes Elle-Jeanne

Diny zei

Prachtig Martina....dit kaartje zal e ontvanger zeker bevallen!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in taart model leuk al die stoere elementen erop is weer eens anders als kaarsjes en bloemen
groetjes ellen

Nancy zei

Hey Martina,
Weer heel goed gemaakt! Tinne zal er blij mee zijn!
Liefs,
Nancy

Eri zei

Een prachtige kaart in het gevraagde thema!
Groetjes, Eri