zaterdag 6 april 2024

Vlinders voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
nieuwe maand, nieuwe uitdagingen voor DT van 'In 't Woefke'. Deze keer ging ik aan de slag met een langwerpige stempel van Studio Light. Eentje uit de Grunge collectie. Vond het eerst erg moeilijk om deze te verwerken. Na wat denkwerk, werden het uiteindelijk 2 kaartjes. Eentje op kraft (nog een na wee van het kleurenkaartenteam zullen we maar zeggen) en eentje op gewoon wit papier. 
De vlinders zelf drukte ik nogmaals af en kleurde ze in met aquarelpotloden. Die plakte ik er dan wat verhoogd op. Hieronder het resultaat.

Stempel : Studio Light, gekleurd met aquarel potloden
Achtergrond : Distress Ink

Wil je graag deze en andere creaties bekijken, betasten ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deuren, 'In 't Woefke'. Daar kan je dan ook meteen je spulletjes aanschaffen die je graag wil. Inge helpt je graag op weg.

Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x









5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wow wat een mooie kaartje met de mooie stempels
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Wat een prachtige kaarten met de vlinders Martina.
Groetjes Elle-Jeanne

Ellen zei

Dit zijn beauty’s Martine…prachtig gemaakt!
Zoals je ziet jan ik weer bij je reageren, heel fijn!
Groetjes Ellen

Marijke zei

Mooie kaarten Martina! Ik heb deze stempels ook en vind ze moeilijk te verwerken. Maar dit is een mooi voorbeeld! Dank je! Groetjes en een fijn weekeinde. Marijke

GerJanne zei

Oh wat prachtig zijn deze kaarten! Dat inspireert!