zaterdag 13 april 2024

Felle kleurtjes voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
deze stempel met flamingo kreeg ik voor mijn nieuwjaar van Inge van 'In 't Woefke'. Vond dit toch weer een moeilijke om hem ergens in te verwerken. Tot ik bij Mutsen Cluppie weer op een modelletje zag verschijnen dat zich helemaal diende om dit te verwerken. 
Inge vroeg me om communiekaartjes of kaartjes voor lentefeest te maken. Vermits ik hier niet echt op een klassieke, traditionele manier mee wil werken, bedacht ik me, dat deze stempel misschien wel leuk kon zijn om in dit verhaal te gebruiken. 
En kijk, na een beetje aanpassingswerk van afmetingen, werd het onderstaande kaart. Ik gebruikte lekker felle kleurtjes, echt wel 'out of the box'.
Het werd een kaartje 'binnen formaat', voor de Belgen vrij belangrijk om je niet blauw te betalen aan postzegels. 

Achtergrond : Distress Ink
Afdrukjes : Aall & Create
Sentimenten : Carlijn Design en Marianne Design
Model kaartje : Mutsen Cluppie 

Wil je graag deze kaart en andere creaties graag bekijken, betasten ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel, 'In 't Woefke' in Deurne. Inge helpt je graag op weg.
Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijn weekend en zie jullie heel graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x








2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke model en de leuke stempel zeker een lastige, maar het is je goed gelukt hoe je hem hebt gebruikt
groetjes ellen

Eri zei

Een mooie kleurrijke kaart.
Groetjes, Eri