woensdag 3 april 2024

Oproep kleurenkaartenteam 4de schakel : Kraft met zwart

Goeiemorgen iedereen,
welkom weer bij deze nieuwe oproep van het kleurenkaartenteam. We glijden ondertussen alvast de 4de maand van het jaar in ! Het gaat weer supersnel.
In ieder geval, vandaag krijg je de nieuwe kleurencombo aangeboden.
Deze keer gaan we voor de combinatie kraft met ZWART. Deze werd gekozen door Anita. Ze moest er niet lang over nadenken, binnen de 2 uur na mijn mailtje, kreeg ik al een antwoord terug met wat het werd. Leuk ! 
In ieder geval, weet ook, dat wit altijd toegelaten is en dat je enkel moet zorgen dat de twee verplichte kleuren overheersen. Dit maakt de opdracht vaak iets makkelijker op die manier.
Hieronder alvast een inspiratiefoto om je op de juiste weg te helpen.


Wil jij graag (ook weer) meedoen ? Dat kan, geef je dan hieronder bij Mister Linky op met de startpagina van je blog, dan kom je automatisch mee in de lijst.
Je kan je opgeven tot maandagavond, 22 april. We publiceren op woensdag, 24 april.


Graag wil ik alle deelnemers er toch wel even op wijzen, dat het fijn blijft dat je vrijwillig meedoet, maar...niet vergeet wat het opzet is van het kleurenkaartenteam. Ik som het nog even hieronder kort op.
- Je kaartje op de dag van afgesproken publicatiedatum op je blog zetten
- Je kaartje moet in de afgesproken kleuren zijn gemaakt, die moeten overheersen, zodat het duidelijk is over welke kleuren het gaat deze maand
- Zwart, wit mogen in elke kleurencombo gebruikt worden
- Je ALLE deelnemers een bezoekje brengt in de loop van de week (van publicatie) en bij hen een reactie achter laat.
Indien het je niet lukt om aan 1 van de voorschriften te voldoen, is het misschien wel beter dat je een keertje overslaat. Het is helemaal niet fijn, dat je je wel opgeeft en dat de bezoekers je kaart niet vinden op je blog. Of, dat er niet gereageerd wordt bij elkaar. Dan zijn deelnemers teleurgesteld 😓. Ook ik merk op, bij mijn vorige post van het kleurenkaartenteam heb ik 22 deelnemers, maar 17 reacties, dat is niet zo fijn.
Hopelijk kan iedereen zich hier in vinden, laten we het leuk houden voor iedereen (denk ik dan...).

Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart. Kom je dan weer even kijken ? Prima !
Tot dan,
groetjes, Martina
x

8 opmerkingen:

GerJanne zei

Ik doe mee, maar geef me later op. Anders ben ik weer de eerste😉

Jantine zei

Ik sluit me bij GerJanne aan! :-D
Overigens klopt je titel niet bij de inhoud, het is nu kraft met zwart en niet meer donkerpaars :-)
Groetjes
Jantine

Nancy zei

Hey Martina,
Toffe kleurencombo! Ik doe zeker weer mee, het lijkt wel een verslaving...
En ja, altijd fijn als de hele cirkel reageert bij de geposte kaart.
Hier ook 'slecths 15 reacties van de 22 deelnemers.
Ook al lukt het niet dezelfde dag, een blogrondje mag ook altijd een dagje later hé...
Fijn als iedereen met dezelfde spirit deelneemt...
Liefs,
Nancy

Marfien zei

Goede combinatie, ook goed te gebruiken als achtergrond
Dank dat je de regels nog eens plaatst, had net als Nancy ook minder reacties van deelnemers

chantal zei

Hallo Martina, ik zou dit voir geen goud willen missen. Grote dankjewel dat je de regels nog eens in acht neemt . Het is normaal dat je de andere een bezoekje brengt en een reactie achterlaat. Liefs Chantal

Caroline zei

Ik sla over deze keer, helaas lukt het mij nooit om bij iedereen een reactie te plaatsen, niet elke blog laat het toe om mijn reactie te plaatsen. Zo lukt het me nooit bij Marfien, hoe graag ik ook wil reageren.
Groetjes Caroline

Grietje Jansen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Grietje Jansen zei

Wow, eindelijk na een poging of 15 denk ik, eindelijk mij aan kunnen melden.
Op de 1 of andere manier wilde dit maar niet.
Bij deze, ik doe ook mee. En hoop ook dat er wat meer mensen langs komen, de vorige keer waren dat er bij mij maar 9.
Het lukt mij ook niet altijd om meteen de eerte dag langs te komen, maar doe mijn best wel om tenminste binnen een week bij iedereen te gaan kijken.
Groetjes en succes allemaal. Grietje