zondag 20 maart 2011

Biker kaart

Goeiemorgen iedereen,
wat een vermoeiende dag was het gisteren. Maar wél heeeeeel leuk ! Heb leuke spulletjes kunnen kopen, zeker dingen waar je al een tijdje naar op zoek bent en dan vinden, is natuurlijk scoren !
Hier, de kaart van vandaag,...
Een mannenkaart voor mijn schoonbroer, die graag met de moto rijdt. Het werd een dubbele tri-fold card. Jammer dat de kleuren zo oranje achtig uitvallen... Tja, dat licht...
Papier van Imagination Project, West Village; hond en rond sentiment zijn freebies, gekleurd met copics... Voilà, meer valt er niet over te vertellen. Goed he ?
Heb je het ook gezien ? We zijn met 30 bij het kleurenkaartenteam !!! Jippie !!! Mijn dag gisteren kon helemaal niet meer stuk ! Er kunnen er natuuuuuurlijk nog altijd bij, schrijf je in met op de bloem rechts te klikken.
Nog een hele fijne zondag,
groetjes, Martina
x



En dan, voor wie wil weten wat ik gekocht heb op de beurs ....


27 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, dit vind ik wel super gaaf, ik vind hoe je het papier hebt verwerkt op de kaart heel mooi, ik weet niet hoe ik het moet opschrijven wat ik bedoel maar in ieder geval WAUWIE!!!!!!

groetjes jolande

Unknown zei

Heel mooi kaartje.
Echt super geworden.

Je hebt erg leuke dingen mee genomen van de beurs.
Ik kon helaas niey.
Volgende keer beter,
Hele fijne zondag Brigitte

Marjolein zei

Wow wat een mooie spulllem heb je gekocht. En je kaart is ook prachtig. Lijkt me erg ingewikkeld om te maken,.....

Groetjes marjolein

Els zei

dit is een prachtige en een echte mannenkaart.
Dit afdrukje vind ik echt helemaal gaaf.
De spulletjes spulletjes heb je gekocht.
Groetjes Els

Els zei

Moet natuurlijk zijn; leuke spulletjes heb je gekocht, haha Gr. Els

Hilde Suykerbuyk zei

leuke mannenkaart martina! Ik vind het nog steeds moeilijk!
tof dat het zo gezellig was op de beurs! 't is maar goed dat ik thuis gebleven ben want ons terrasje zat aardig vol!
lekker op naar de zomer!
gr, hilde

Inne zei

Wat een super leuke kaart!! Erg stoer en origineel!!! En wat een leuke aankopen heb je gedaan!! Volgende keer wil ik ook zeker gaan!!
Liefs Ingrid

Anneke zei

Wat een super leuke kaart Martina :)
En leuke spulletjes heb je gekocht! Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken denk ik
Groetjes Anneke

Christina zei

Dat is een gave kaart geworden Martina!!
Groeten Kristel

Monique zei

Wat is dit een leuke kaart!
Het papier vind ik super!
Gisteren was het inderdaad heel vermoeiend maar o zo leuk!
groetjes
Monique

Lia zei

Supergave kaart, echt heel super en wat heb je leuke spulletjes gekocht,

groetjes Lia

Jolanda Cuper zei

Super mooie kaart en wat heb je heerlijk veel dingen gekocht!
Groetjes Jolanda.

SandraR zei

Wat een gave kaart, Martina! Super!
Mooie "vorm", mooie kleuren en wat een gave stempel! :-D

En wat een leuke spullen heb je op de beurs gekocht... Kan me voorstellen dat je handen er van gaan jeuken om er wat moois mee te gaan maken! Ben erg benieuwd!!

Fijne dag nog en lieve groeten,
San

angeleef zei

Deze kaart is echt helemaal geweldig!
En die tekst erbij, ik moest wel ff lachen hoor!!

Driedubbel yes, we hebben de kaap van 30 bereikt!
Kan alleen maar beter worden he. Ik zie er al naar uit naar de rode woensdag met 30 medekaartjesmaaksters!

Groetjes
** Evi **

Bep zei

Hoi Martine,

Wat een gave mannenkaart heb je gemaakt, en zo mooi met die kleur van het papier echt klasse, het blijft toch altijd moeilijk om voor een man wat te verzinnen.
Wat super al die aankopen die je heb gedaan, je hebt weer genoeg nieuwe speeltjes.

Leuk hoor dat de 30 gehaalt zijn bij de kleurenkaartmaaksters super maar het is nog geen dinsdagavond hahahaha dus kunnen er nog bijkomen.

Gr...Bep

Karin zei

Hey Martina,
Leuke kaart. Typisch zo'n stoere mannenkaart.
En geniet maar vast van al je aankopen. Ben al benieuwd wat moois je er mee zal maken.
En, last but not least: Proficiat met je 30 deelnemers.
Groetjes,
Karin

Enny zei

Wow, een heel toffe mannenkaart, en een toffe "buit" van de beurs !! :))) Groetjes Enny

Crealin zei

Hey Martina,

wat een toffe kaart en die tekst past er echt super bij. Ook de vorm van de kaart is zo origineel!
Veel plezier met al je nieuwe spulletje :-)

Fijne zondag nog,

Lins x

Be Creative and More zei

Zo, jij hebt lekker ingekocht. Leuk hoor.
De trifold kaart is ook heel mooi en grappig.

gr Petra

Aleida zei

Heel mooi gemaakt! En leuk dat er nu 30 zijn!
groetjes,

crealinedance zei

Hoi Hoi Leuke kaart die stempel is grappige zeg.
Mijn buit was niet zo groot,op de beurs.Gr.nel

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Martina.
En wat een mooie spullen heb je gekocht,veel plezier ermee.

Liefs Riet.

Margo zei

Wat een toffe kaart en wat heb je leuke dingen gekocht !
Jammer dat ik niet meekon :(
Liefs
Margo

Christine zei

Hallo Martina,
Supercoole kaart! En wat een leuke, grappige tekst! Weinig mannenkaarten die zo geslaagd zijn!Je hebt je volledig laten gaan op de beurs zie ik. Ben al benieuwd naar het resultaat...
Liefs
Christine

Chris (catt871) zei

This is really cute! I love that image, who makes it? Great sentiment too!!!!

Stempeltiger zei

Such a gorgeous card for a man Martina!
Absolutely STUNNING.
Great craft stuff you've bought at the fair :-)
Wishing you a nice day.
Hugs, Swantje

Anke zei

Wat een stoer kaartje. Leuke aankopen.
liefs Tessa & Anke