zaterdag 26 maart 2011

Lente ?

Goeiemorgen iedereen,
een vrij drukke week achter de rug (rapporten - stagiaire....). Gelukkig deze kaart wel klaar gekregen ! Zoals ik beloofde, ging ik aan de slag met de 'wol', eigenlijk katoen waarmee je kan naaien, haken en zo veel meer.... Heb me volledig in de lente laten onderdompelen. Dit model van kaartje vond ik (jaja... heb het zelfs opgeschreven, goed he ?) samen met het patroon, HIER. Het is heel leuk om te maken, je hebt weinig papier nodig en een leuk resultaat. Ben benieuwd wie het ook aandurft ? Laat maar weten dan !
Papier van Papermania (Honey & hugs); uiltje en sentiment is van Stampin Up; bloemetje met Distress Inkt gestempeld en ingekleurd; label van Martha Steward; randpons van Martha Steward; bloem home made (eerste probeersel, zelf gehaakt !); beetje genaaid en afgewerkt met touwtjes en knoopjes; takje van Creatables.
Wil je je nog inschrijven voor het kleurenkaartenteam ? Dat kan, klik op de witte snoepjes.
Dank je wel voor je bezoekje, welkom aan de nieuwe volgers en tot morgen !
Doei,
Martina
x




27 opmerkingen:

Be Creative and More zei

dit zieet er niet makkelijk uit.
Maar het is wel een schitterende kaart

gr Petra

Cheryl Valadez zei

What a clever bit of paper engineering you have a accomplished with this lovely project! Most impressive ;D Hugz, Cheryl

Unknown zei

Super maar heel erg bewerkelijk.
Knap gemaakt.
Leuk kleurtje.
Groetjes en een fijn weekend Brigitte

chantal zei

Super! Ziet er eeeeerg moeilijk uit. Knpa, echt knap staaltje van hobby.
Liefs Chantal

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een prachtige kaart! Heel mooi! Het haken is ook goed gelukt!Werk je ook in het onderwijs? Of bedoelde je niet rapporten voor de kinderen maken? Als het wel zo is wens ik je sterkte met volgende week want dan zul je wel de rapporten avonden hebben! Goed weekend Jolanda.

creationsncraftsbyarina zei

dit ziet er geweldig uit zeg, heel mooi gemaakt
groetjes Arina

ps vanaf hoe laat kan je de kaart voor de kleuren thema plaatsen??

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een werk, maar super mooi, mooie details, mooi met de gehaakte bloem en het naaiwerk.

groetjes jolande

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
This is a fabulous layout. Absolutely gorgeous creation. I love it.
Hugs,
Fiona x

Colien zei

Wat een enorm leuke kaart is dit, zeg! Supermodel en wat een mooie versieringen. De gehaakte bloem is erg geslaagd!
grtz.Colien

SandraR zei

Heel mooi gemaakt, Martina!
Supercrea!

Groetjes, San

Lia zei

Nou de lente is hier ver te zoeken want het regent, maar ik vind je kaartje geweldig leuk, heel apart en mooie kleurtjes,

groetjes Lia

Anneke zei

Echt Knap Martina!! Zo leuk gedaan :)
Groetjes anneke

Karen zei

Prachtig!! Maar jeetje wat verschrikkelijk veel werk.
Fijne zondag,

Karen

Unknown zei

Wat een leuk kaartje is het geworden, het lijkt me aardig wat werk, maar het resultaat is er ook naar. Brengt weer wat lentestemming met al die regen hier!!!
Groetjes Saskia

Christine zei

Hallo Martina,
Wat leuk zeg en nog leuker dat je zo lief bent om er de link bij te plaatsen. Ik ga vlug daar eens kijken maar weet niet of ik dat zo super kan als jij!!!
Liefs
Christine

Aleida zei

Wat een geweldig kaartje, bedankt voor de link. Ik ben bang dat je op deze manier tot in het bejaardentehuis genoeg wol hebt om te borduren en te haken!
Je kunt in ieder geval vooruit.
groetjes,

Marian zei

Wat veel werk ziet er wel heel leuk uit
Groetjes

Sonja zei

Ziet er best ingewikkeld uit dat kaartje ! Mooi en het gehaakte bloempje is goed gemaakt voor je eerste keer.

groetjes,
Sonja

angeleef zei

Oké wauw! Ziet er echt prachtig (en ingewikkeld) uit. Veel plezier met al je nieuwe katoengaren!
Groetjes
** Evi **

Roelie zei

Hoi Martine,
wat een superleuk idee, maar wat een werk....
Groetjes Roelie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.

Liefs Riet.

Hilde Suykerbuyk zei

heel leuke kaart martina! Ik zal eens een kijkje gaan nemen!
gr, hilde

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Wat een leuke kaart en zo een apart model !

Ik ga je bloglink direct op mijn blog plaatsen, ik was dat vergeten zie ik nu,oeps :-)

Ps, wat moet ik doen om mee te doen met de kaart wit, en is het stempels, of mag 3D ook?

Groetjes, Jaimie

Marjolein zei

Wat een leuk patroon en super knap om zelf te haken. Leuk en origineel hoor!!!!

Groetjes marjolein

Anke zei

Prachtig gemaakt. Echt super
liefs Tessa & Anke

Unknown zei

Hoi Martina, schitterende kaart heb je weer gemaakt. Mooi papier en lieve kleuren. Ik ga zo naar de link om te bekijken hoe die in elkaar zit. Fijn weekend nog.
Groetjes van Ageeth

Anneke zei

Mooi kaartje, mooie kleuren, heel mooie gehaakte bloem ook! Top!