donderdag 24 maart 2011

Doosje

Hallo iedereen,
wat een toffe rode dag was het gisteren ! Mooi gemaakte dingen heb ik gezien ! Knap !
Vandaag wordt hier de nieuwe kleur bekend gemaakt. Sjoukje mocht kiezen. Als jij de snelste bent die op de oproep reageert, ben jij diegene die de volgende kleur kiest.
Maar nu eventjes iets anders. Mensen die mij een beetje kennen, weten dat ik eigenlijk om praktische redenen geen / weinig doosjes maak. Ik vind het nl. altijd moeilijk om ze ergens goed te bewaren en tegen dat ik ze nodig heb, zijn ze vaak al een beetje geblutst, gekreukt, onbruikbaar. Dit doosje maakte ik voor een workshop, helaas, wegens tijdgebrek, zijn we er niet aan toegekomen om het te maken.
Maar hier is het resultaat. Papier van Action; stempel van Magnolia (gekregen van Margo ! Bedankt hoor !), ingekleurd met copics; bloemetjes met de EK Succes pons gemaakt en een dotje met de pearlpen er op.
VoilĂ , niet moeilijk, toch wel leuk... Heb het maar ineens weggegeven, dan kan het niet stuk, goed he ?
Groetjes en tot straks,
Martina
x


13 opmerkingen:

Margo zei

Hoi hoi hoi , ik ben de eerste !
Verkeede bericht, jammer :( LOL
Nee zonder gekheid : wat een schattig doosje en ik ben blij dat je de stempel leuk vindt !
Liefs
Margo

Karen zei

Wat een leuk doosje en ik heb hetzelfde probleem. Ik stop het in een grote doos en hoop er het beste van, maar ook hier komen ze dan niet geheel ongeschonden uit.Jammer he, want het is zo leuk, maar als ik er eentje kan gebruiken heb ik vaak geen tijd om ze te maken. Argh, dilemma...
Groetjes,
Karen

Lia zei

Wat een schattige doosje Martina, leuk papier.
Tja ik zal weer niet de eerste zijn, ben pas rond half 3 terug vanmiddag, heb altijd een lange dag op Donderdag, maar dat mag de pret niet drukken om mee te doen, het is veel te leuk,

groetjes en tot later, Lia.

Unknown zei

Leuk doosje hoor.
Het stempeltje is mooi ingekleurd.
Kortom een geslaagd doosje.
Groetjes Brigitte

SandraR zei

Mooi doosje, meid!
Ziet er inderdaad altijd leuk uit, een doosje, maar ik weet ook nooit wat ik er mee wil/moet... Bekend probleem dus, hahaha!!

Gisteren was inderdaad erg leuk, zo met al dat rood! En het mooiste vind ik, dat iedereen er een andere invulling aan heeft gegeven. Elk kaartje was weer anders... Leuk!

Ik ga vandaag maar niet proberen de eerste te zijn voor de nieuwe kleur, ben druk vanmiddag en vanavond ga ik heerlijk uit eten met mijn collega's... Mjummie, wat een straf!! *dikke lol*
Dus ik lees het wel en als ik wat met de kleur van Sjoukje kan doen, meld ik me natuurlijk weer aan!!!

Lieve groet, Sandra

Anneke zei

Mooi doosje :)
Groetjes Anneke

Marijke zei

Hallo Martine,
Leuk doosje, keek eigenlijk voor de volgende kleur maar zie daar nog niets van, hoe gaat het eigenlijk verder, kan wel iedereen meedoen en wat is de kleur dan?? Ben benieuwd, blijf je volgen.
Groetjes Marijke.

Unknown zei

Hoi Martina, wat een leuk doosje heb je gemaakt. Ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe kleur ondertussen hoor.
Groetjes en een fijne dag nog, Ageeth x

Kimmie zei

Hoi Martina

Erg leuk kaartje wat je gemaakt hebt.
Het lijkt me overigens een hele uitdaging om deel te nemen aan jullie kleurenkaartenteam, dus ben benieuwd wat die kleur gaat worden.

XXX Kim

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Martina,lief ie stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig doosje, lief afdrukje, ik zet mijn creaties altijd eerst op een plank in mijn hobbykamer, kan ik er zelf eerst van genieten.

groetjes jolande

Monique zei

Mooi doosje Martina! Wat mooi papier heb je gebruikt. Ik ben ook zo geen doosjes geefster.
Vind het wel leuk om ze te maken.
groetjes
Monique

Christine zei

Hallo Martina,
Tof doosje in een leuke kleur!
Groetjes
Christine