dinsdag 15 maart 2011

Frisse en fruitige Stamping Bella

Goeiemorgen iedereen,
zoals ik gisteren beloofde, vandaag een fris en fruitige Stamping Bella kaart op het menu ! Ik dacht mij te herinneren dat de weerman vertelde dat het vandaag mooi weer ging worden, dus bij deze....
Papier van Kruidvat; stempel Stamping Bella, ingekleurd met copics; bloemetjes van Kruidvat; geel lint en bloemetjeslint van Xenos; rond sentiment van Kruidvat. Lijkt nu weer op reclame voor Kruidvat.... 'k zal misschien een designteam samenstellen van Kruidvatproducten ? Hihihi.... Grapje ! Heb m'n handen al vol aan het kleurenkaartenteam...
Je kan je nog steeds opgeven hoor !!! Niet vergeten, via de turquoise ballon !
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen. Vergeet niet je berichtje : Kleurenkaartenteam : Turquoise ! te benoemen.
Groetjes, Martina

22 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuk fleurig kaartje, het elfje is zo lief.

groetjes jolande

Lia zei

Wat schattig Martina, inderdaad lekker fris en fruitig, tot morgen,

groetjes Lia

Lenet zei

dat is een heel leuk fruitig kaartje pas perfect bij de beginnende lente

manuela zei

Wat schattig Martina,
inderdaad lekker fris kaartje en het elfje is zo lief
liefs
manuela

Els zei

Heel mooi fris kaartje in heerlijke lente kleuren.
Groetjes Els

Mandy's Magnolia cards zei

wat een mooi kaartje!
en inderdaad lekkere frisse kleurtjes heb je gebruikt
groetjes, Mandy

chantal zei

fris en fruitig, hangt er nu lente in het land?
prachtige kaart
liefs Chantal

SandraR zei

Hoi, Martina!

Wat een mooie zonnige kaart heb je gemaakt! Word er spontaan heel vrolijk van :-D

Hey, even een vraagje: Hoe kan ik mijn bericht voor morgen (kleurenkaartteam) "plannen"? Dat ik hem dus vandaag al maak en zorg dat hij er morgen om bijv. 8uur op staat? Ik moet nl. werken morgen en ben pas 's avonds weer online...
Je mag me ook mailen (zie profiel).
Alvast bedankt!

Lieve groet, San

Unknown zei

Wat een lieffie van een kaart heb je gemaakt! Fris en fruitig hoor.
Groetjes van Ageeth

Colien zei

Gezellig en vrolijk kaartje is dit, zeg. Echt voorjaar! Dat papier van Kruidvat is toch leuk, ik had het niet gekocht en zie het nu op verschillende blog terug, waardoor ik stiekem spijt heb...
Tot morgen: turquoise-dag :)
grtz.Colien

Unknown zei

Ik gebruik het papier ook erg leuk.
Had alle kleurtjes gekocht.
Goedkope spulletjes maken de hobby een beetje betaalbaar.
Ik vind je kaartje prachtig. Heerlijk vrolijk met een leuke mooi ingekleurde stempel.

Ik heb net een berichtje achter gelaten om morgen mee te doen.
Het kaartje ligt klaar.
Groetjes en een fijne zonnige dag Brigitte

Jane zei

WOW! My fav card colours...all citrussy & cheery. Great card Martina xxx

Anneke zei

Leuk kaartje Martina :) Perfect voor dit weer!!
Groetjes Anneke

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Martina.

Liefs Riet.

Jolanda Cuper zei

Schitterend zo heerlijk vrolijk!
Groetjes Jolanda.

angeleef zei

Past perfect bij het weer vandaag.
Lekker zomers.
Nu nog vakantie om er van te genieten ;)
Nog een fijne dag!
** Evi **

Hilde Suykerbuyk zei

leuke kaart martina, ik word er vrolijk van!
gr, hilde

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi Martina,
Wat een apart model kaart en leuk zo met die strik. Heb je het rondje zelf gemaakt of is dit een stempel?
Je hoort nog van me.
Hartelijke groetjes Lida

Christine zei

Hallo Martina,
Frisse, speelse kaart door de leuke kleuren en het toffe modelletje. Perfect gekozen bij deze prachtige lentedag!
Groetjes
Christine

Marjolein zei

Wat een lief en vrolijk kaartje. Super hoor!

Groetjes marjolein

Sonja zei

Een zeer fleurige kaart ! Bella wordt er nog mooier door.

Tot morgen,
Sonja

Anke zei

Wat een vrolijk kaartje. Heel leuk.
liefs Tessa & Anke