zondag 6 maart 2011

Naaimachine en klosjes + award !

Goeiemorgen iedereen !
Ik wil jullie alvast hartelijk danken voor jullie lieve woorden op vorige kaart !!! Dank je wel, dat jullie het nog wel leuk vinden op mijn blog ! Ik doe m'n best om ook geregeld bij iedereen iets te laten weten, maar ik krijg de laatste tijd van een 'muisarm' dus moet ik echt iets minderen en misschien meer knutselen, want het begint echt wel pijn te doen.... = (
Deze kaart werd gisteren geboren. Als het idee er is, gaat het snel. Een aantal kaartjes op internet gezien en daar een combinatie mee gemaakt. Deze werd het en ja.... heb weer genaaid !
Papier van Eline Pellinkhof; stempel van Maya Road, gestempeld met bruine inkt. Geen sentiment (geen plaats, maar vooral, niet echt nodig) zo kan ik hem voor alles gebruiken. Afgewerkt met een stukje kant.
Hopelijk vinden jullie deze ook leuk.
Morgen vrije dag, hopelijk groeien er wel wat kaarten dan... mijn oranje kaart is bijna klaar, het halve idee is al gemaakt, nu nog de afwerking, dat wordt denkwerk...
Zoek je het kleurenkaartenteam? Klik dan op de oranje bloem !
Heel veel liefs, groetjes en tot morgen,
Martina
x




Een paar dagen geleden, kreeg ik nog een award ... Daar wil ik nu eventjes tijd in steken om hem netjes door te geven zoals het hoort.

Thank you so much to Heike for giving me this blog award !
Om deze award te mogen ontvangen, zijn er een aantal voorwaarden aan verbonden :
Link de award terug naar de persoon waarvan je hem gekregen hebt.
Geef 8 feiten over jezelf :
•Kaartjes maken en bloggen neemt toch bijna 80 % in van mijn vrije tijd
•Ik ben verslaafd aan stempels kopen
•Ik kan niet tegen leugenaars, bedriegers en profiteurs
•Ik ben bang van vuur
•Ik doe m'n werk graag (soms té graag, dat ook daar weer heel veel tijd aan verloren gaat)
•Ik ben de laatste jaren van theedrinker, veranderd in een koffiedrinker
•Ik ben trots op mijn kinderen
•Voor chocolade en frietjes mag je mij altijd wekken
Geef deze award door aan 8 bloggers en laat een berichtje achter bij hen, zodat ze weten dat de award op hen staat te wachten.
Ik geef deze award door aan de volgende personen :
Ageeth : http://ageethsblog.blogspot.com/
Fiona : http://lildaff.blogspot.com/
Chantal : http://chantalcards.blogspot.com/
Jolande : http://cardsbyjol.blogspot.com/

Karen : http://karenshobbyblog.blogspot.com/
Margo : http://creatieve-kaartjes.blogspot.com/
Els : http://elskesfun.blogspot.com/
Peet : http://scrapalbum.blogspot.com/
Nog een fijne, zonnig dag (eindelijk !)
Groetjes, Martina


27 opmerkingen:

Monique zei

Wat een leuke Kaart!
De kleuren zijn ook zo mooi!
groetjes
Monique

Anneke XOXO zei

Een hele toffe kaart, helemaal perfect afgewerkt. Groetjes, Anneke

Anneke. zei

Leuk!! Zo met het Eline papier gecombineerd. Op mijn eigen blog heb ik er soms ook een dagtaak aan om bij iedereen een berichtje achter te laten (zegt mijn man) ;lol). Vind het gewoon heel leuk om te doen.
Groetjes Anneke.

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
I really like the layout on this fabulous card. The stitching is fanatstic. I love the embellishments.
Hugs,
Fiona x

Sanne zei

Hihi, we zoeken een beetje in dezelfde stijl. Ik heb gisteren ook weer wat stiksel-kaarten gemaakt. Het gaat nog niet vervelen. Deze is ook weer erg leuk! Hij valt erg bij me in de smaak!

Liefs Sanne

Unknown zei

Hoi Martina, je kaartje is weer super leuk gemaakt. Ik hou dook wel van het stikwerk. Het geeft net even iets meer aan je kaart. Ik heb de oranje kaart al klaar staan. Viel niet mee maar ik vind hem wel geslaagd (al zeg ik het zelf)
Fijne zondag! Ageeth x

Tinie zei

Dit is toch een super mooie kaart geworden, zeer origineel, prachtige details!!!

Groetjes Tinie

peggy zei

Wat een prachtkaart, hele mooie kleuren en heel onderwerp.

Fijne zondag,
Peggy

Bep zei

Hoi Martina,

Je kaart is weer super en wat een leuke combinatie met het papier, echt leuki.

Gr...Bep

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Supermooie kaart Martina! Zooo leuk met die klosjes! Mijn oranje kaart ligt ook al klaar :-)
Groetjes, Yvonne

Marian zei

Prachtige kaart zo met de stiksels en klosjes,heel gezellig en mooi
Groetjes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooi kaartje, mooie kleurencombi en mooi naaiwerk, leuk zo met de naaimachine, de klosjes en de schaar erbij.

groetjes jolande

Els zei

Deze kaart is weer enorm leuk met schaar, naaimachien en klosjes.
Super bedankt voor de award en ik zal hem op mijn blog plaatsen.
Groetjes Els

Marit zei

Wat een leuke kaart weer Martina! Leuk om te lezen dat jij ook verslaafd bent aan stempels kopen, die verslaving heb ik ook!

Groetjes,
Marit

Jane zei

Hi Martina..I have a much deserved award for you on my bloglet...well done xxx

Diana zei

Hoi een hele mooie kaart

groet diana

Ange McKay, North Shore Stamper zei

Wow Martina! I love this card... I want to try and CASE it with my SU stuff now:) Thanks so much for the sweet comments... you always keep me motivated!

Christine zei

Hallo Martina,
Superkaart is dit! Mooi papier, mooie kleuren en een mooie afwerking!
Groetjes
Christine

Mandy's Magnolia cards zei

Hoi Martina,
via via kwam ik op je blog & en heb me gelijk aangemeld als volger. je maakt prachtige Creaties!!! echt super!
kom je ook eens een keer een kijkje bij mij nemen?
groetjes, Mandy

Anke zei

Wat leuk gemaakt!
gefeliciteerd met je award.
liefs Tessa & Anke

Anneke zei

Ooh Martina, wat is die geweldig!! Vind hem echt super leuk :)
Groetjes Anneke

Tracey zei

This is a stunning card Martina, I love all the details :)
Hugs
Tracey
x

Peet zei

Wat een supermooie kaart, Martina!! Prachtig!

Riet zei

Ohhh wowwww Martina,wat een schitterende kaart,geweldig die details.

Liefs Riet.

Chris Olsen, Glowbug zei

oh how beautiful!! I just love all your notion elements and the texture. Gorgeous!
hugs,
Chris

Margo zei

Wat een toffe kaart Martina !
Heel leuk gedaan !
Bedankt voor de award !
Liefs
Margo

Karen zei

Hoi Martina,

Wat een geweldige kaart enne bedankt voor de award! Zag het daarnet pas. Mijn oranje kaart is inmiddels ook weer af.

Groetjes,
karen