donderdag 3 maart 2011

Paars - blauwe spillenbeentjes

Goeiemorgen idereen !
Wat een leuke groene én zonnige woensdag hebben we net achter de rug. Ik dank langs deze weg weer alle deelnemers en hopelijk hebben we er volgende week 30 ? We zullen wel zien. Vandaag wordt de kleur voor komende woensdag bekend gemaakt op deze blog. Hilde koos de kleur. Als je bij het oproep bericht als eerste reageert, mag jij de volgende kleur kiezen. Ben benieuwd !
Vandaag dus geen groen meer....
Ben in de ban van het papier van 'Action', ik krijg er maar niet genoeg van, van die blokjes.... en eh... ik heb nog een hooooooop liggen, sorry dames !
Oke, papier van Action, stempel van American Art Stamp, ingekleurd met copics; hier en daar een randje genaaid met de hand (ik kan het niet laten ); bloemen van Artemio en Action; sentiment van Penny Black.
Hartelijk bedankt voor je bezoekje en tot morgen !
groetjes, Martina
x



Deze kaart doet mee met : http://shellysimagesblog.blogspot.com/

17 opmerkingen:

Unknown zei

Goedemorgen Martina, je hebt een prachtig kaartje gemaakt. Blokjes van de action zijn toppie hoor. Ik heb ook nog zoveel papier liggen, we komen altijd tekort maar eigenlijk hebben we voor 100 jaar in huis! Fijne dag en ik kijk uit naar de kleur van komende woensdag.
Groetjes van Ageeth
(ja ik zet het linkie erbij hoor haha)

Unknown zei

Mooie kaart weer.
Ook ik gebruik vaak papier van de action.
Ik vind het mooi maar ook goedkoop.
Ik snap niet helemaal waarom alles zo mega veel moet kosten dus probeer ook de goedkopere dingen uit. Ik haal er ook de dubbelzijdige tape en foto hoekjes.
Ben benieuwd naar de nieuwe kleur.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Els zei

Erg leuk kaartje en dat genaaide randje is ook weer erg mooi erbij.
Groetjes Els

Sanne zei

Ja,ik ben ook in de ban van het stikken. Blijf gewoon met je meedoen. Mama weer op pad gestuurd voor nieuw garen, want hier is alles op. Goed dat je ook Action-papier gebruikt. Ik doe het eigenlijk te weinig, terwijl het hartstikke leuk is! Misschien van het weekend maar weer eens pakken. Jouw kaart is erg leuk! Tot straks voor de nieuwe kleur!

Liefs Sanne

Karen zei

Hoi Martina,

Haha, lijkt wel reclame voor de action. Ook ik haal daar die leuke blokjes papier en de dubbelzijdige tape! Leuke kaart weer, pastel vind ik moeilijk, maak het eigenlijk nooit. Stom he, hier is het bewijs dat het wel heel mooi kan zijn.
Tot straks met de nieuwe kleur :-)

Groetjes,
Karen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaartje ziet er weer top uit, leuk afdrukje.

groetjes jolande

Lia zei

Super leuke kaart Martina.Geeft niks hoor dat je reclame maakt voor de Action.Ik ben er ook vate klant.
Weet je dat er een speciale hyvessite van is waar mensen alle knutselprojecten opzetten met spullen van de action???? Keileuke ideetjes kun je er op doen, voornamelijk op het gebied van woonsferen.

groetjes Lia

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Superleuke kaart Martina! En je groene kaart is ook al zo mooi! Leuk met de uiltjes! Ik ben heel benieuwd wat de nieuwe kleur wordt! Eens kijken of we de 30 kunnen halen!
Groetjes, Yvonne

Monique zei

Zeer mooie kaart Martina!
Groetjes
Monique

Tinie zei

Geweldig wat een leuk kaartje, dat afdrukje is toch super!!!

Groetjes Tinie

peggy zei

Wat super weer, en ik denk dat het me gaat lukken deze week om weer mee te doen met het kleurenteam, ik heb in elk geval weer zin om mee te doen. Ik laat het in geval van natuurlijk onder de juiste post weten !!!

Grtjs Peggy

Margo zei

Hoi Martina,
wat een leukerdje,deze stempel heb ik nog niet eerder gezien, lekker origineel dus !
Liefs
Margo

Anoniem zei

Ja, ik ben het eens met Margo, ik vind de stempel ook leuk. Mooi kaartje.
Grtjes
Christa

Marian zei

Je kaart is prachtig mooi met de gestikte rand. EN je papier is mooi
Groetjes

Unknown zei

Just lovely! Thanks so much for joining our "Lots of Layers" challenge this week at Shelly's Images.

Min zei

What gorgeous colors!
Thanks so much for joining us this week at Shelly's Images!
Hugs & Happy Days!
~Min

Anoniem zei

Karen millen escape shop provides you with outclass column evening dresses. Karen millen outlet dresses www.karen--millenoutlet.com are animated bargain-priced over the planet as loaded as something the [url=http://www.karen--millenoutlet.com/]Karen millen outlet[/url] particularized workmanship. Make clear up on!