zaterdag 12 maart 2011

Good luck

Goeiemorgen allemaal !
vandaag eens iets anders. Geen bloemen, geen genaai.... Deze stempels heb ik al een tijdje liggen en wist me er even geen raad mee. Ik vond ze wel superleuk. Na enig internet-zeilen of surfen ? Kwam ik tot dit idee.
Stempels van Stampin Up, gedrukt met Distress Ink, nadien de huisjes met gewone zwarte inkt gedrukt op papier van Marianne Design; sentiment is van Stampin Up; label is van Kaiserkraft; dikke jute lint van bij de bloemist, blauw lint van bij Schleiper; bedeltje sleutel van een hobbywinkeltje in Den Haag.
Hopelijk vinden jullie hem ook leuk !
Zoek je ons kleurenkaartenteam ? Klik dan op de turquoise ballon voor alle info.
Groetjes en tot morgen,
Martina
x

19 opmerkingen:

Marjo zei

Mooie kaart. Leuke kleuren heb je gebruikt. Groetjes Marjo

Monique zei

Zeer mooie kaart Martina!
De kleuren zijn geweldig!
groetjes
Monique

Els zei

Wauw wat een schitterende kaart en erg leuk gedaan met de stempels en de jute is ook super.
Groetjes Els.

Marit zei

Erg leuk, schattige huisjes zeg!

Fijn weekend, groetjes,
Marit

Lia zei

Wat een leuke kaart, leuk bedacht van de huisjes, heel schattig,

groetjes Lia

Lia zei

Mooie kaart hoor!
Ik houd wel van de combinatie blauw en bruin.

groetjes Lia

Hermien (Sproet) zei

echt een beauty!! mooie kleurencombi, en inspirerend, ik heb ook nog een stempel met huisjes, die kijkt me ook elke keer aan, maar wat ik ermee moest..ik had geen idee..!

PS hoe heet die bruine cardstock, ik was laatst op zoek naar zoiets (heb uiteindelijk een grote envelop met kartonnen achterkant gesloopt omdat ik zulk spul niet kon vnden?

Karin zei

Hey Martina,
Leuke kaart met mooie kleuren. Een prachtkaart voor iemand die verhuist of een huis koopt.
Groetjes,
Karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er weer super uit, mooi het craftpapier met de blauwe tint gecombineerd.

groetjes jolande

Unknown zei

Leuk zo met de verschillende huisjes, leuk effect door het op zwart te stempelen en dan weer uit te knippen.
Ga mijn best doen voor een turqouise kaart vind het meedoen aan het kleurenteam nog steeds zo'n leuk initiatief.
Groetjes Saskia

Sonja zei

Het is duidelijk dat je een Belg bent en dat je dan toch geboren bent met een baksteen in de maag ! Leuke huisjes en kleuren gebruikt. Ik ben ook zo een fan van die craft cardstock, maar heb nog niet de gelegenheid gehad om ze aan te schaffen. Mss op een volgende beurs en wie weet kom ik je dan weer tegen ?

Nog een fijne dag,
Sonja

PS : ik vond het tof om je een keertje live te ontmoeten.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, wat is deze mooi Martina!! Echt super! Heel mooi gedaan met de kleuren!
Groetjes, Yvonne

Wendy ten Hove zei

Hoi Martina,

Hij is super, deze kaart! Wat een ontzettend leuke huisjes en je hebt ze leuk geplaatst zo. Lekker frisse kleurtjes, helemaal super!
Ook je kaart hier onder vind ik heel leuk, fijne kleuren ook!

Groetjes, Wendy

Aleida zei

Een stoere verhuiskaart! Mooie kleurencombi.
groetjes,

CraftyC zei

This is gorgeous Martine, love the colours and vintage feel!
Clairexx

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een mooie verhuiskaart!
Die stempel heb ik ook al heel lang ongebruikt liggen. Maar jou idee ga ik ook een keer toepassen!
Groetjes Jolanda.

Marian zei

Heel mooi je kaart
Groetjes

Margo zei

Wat is dat een leuk idee zeg !
Heel tof kaartje !
Liefs
Margo

Gerda zei

Hoi Martina,

Ik ben helemaal weg van deze kaart!
En vind het ook leuk dat een volger bent geworden.,

Groetjes Gerda