dinsdag 8 maart 2011

Knoopjes en bloemen

Goeiemorgen allemaal !
Heb me een beetje mispakt met de kaart waar ik mee bezig ben. Uuuuuuren zit ik te naaien, dat was niet geheel de bedoeling én hij is nog helemaal niet naar mijn zin. Mijn kaartje zal je dan donderdag zien. Mijn oranje kaart is ook eindelijk klaar, gelukkig. Nu heb ik zo veel tijd en lukt het me nog niet.... beetje balen. Maar ja, de ramen van mijn living zijn dan toch al proper, da's ook al flink he ?
Het wordt dus een kaartje uit de oude doos...
Bloemen van verschillende Clear Stamp setjes in verschillende kleurtjes gedrukt en knoopjes er op. Meer hoef ik niet te vertellen denk ik....
Ik heb nog steeds een aantal kleurenkaartenteam deelnemers nodig om het record te breken, maar ik vrees er voor dat het deze keer zal lukken. Niet getreurd, we zijn ondertussen alweer met een 26 tal, dus dat is ook niet mis !
Hopelijk stel ik jullie niet teleur met deze kaart, morgen meer met .... ORANJE !
Groetjes, Martina
x

19 opmerkingen:

Unknown zei

Wauw Martina wat een leuke originele kaart heb je weer gemaakt. Ik vind hem helemaal super!
Groetjes van Ageeth x

Unknown zei

Teleur stellen meid je bent niet lekker.
Dit is een heelijke zonnige bloemen kaart.
Ik vind het weer een ideetje om te onthouden. Simpel en snel te maken. Voor als je even snel een kaartje nodig hebt een super idee.

Ik ga je helpen je record te verbreken dus doe mee met je oranje uit daging.
Tenminste als het ook een oranje projectje mag zijn? Niet echt een kaart dus!
Als dat goed is mag je me erbij schrijven. Anders moet ik toch nog even snel aan de slag vanmiddag. Dus hoop eigenlijk van wel.

Groetjes en succes met je kaart. Ben benieuwd.
Brigitte

Sanne zei

Hij is hartstikke geinig! Succes met het stikken. Misschien pak ik vandaag ook nog even naald en draad.

Liefs Sanne

Els zei

Al komt deze uit de 'oude doos' de kaart vind ik heerlijk zonnig en mooi. Leuk met de stempels en de knoopjes.
Groetjes Els

Margo zei

Wat een toffe kaart Martina !
Echt een heel erg lauk idee !
Liefs
Margo

SandraR zei

Wat een vrolijke kaart, meid!
Mooi door zijn eenvoud en vrolijke kleuren!
Super!

Lieve groet, San

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuk vrolijk kaartje, leuk zo met de knopen in het hart van de bloemen, super idee.

groetjes jolande

Anneke. zei

Leuk bedacht zo met doe knoopjes!
Groetjes Anneke.

Diana zei

een heel vrolijk kaartje

groet diana

Annette zei

Leuke combi met de knopen en de stempels. Een vrolijk geheel.

Groetjes van Annette

Tinie zei

Heerlijke vrolijke kaart!!!

Groetjes Tinie

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
I love the simple layout. So colourful and a brilliant use of buttons.
Hugs,
Fiona x

Anneke zei

Simpel maar zoo vrolijk met al die gekleurde bloemetjes :)
Groetjes Anneke

Lia zei

Vind hem super origineel hoor.

groetjes Lia

Marian zei

Gezellige frisse kaart
Groetjes

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.

Liefs Riet.

Wendy ten Hove zei

Hi Martina,

Wauw, deze vind ik leuk! Wat een heerlijke kleuren en wat een leuke stempels heb je bij elkaar gebruikt! Super met die mooie bijpasende knoopjes, ik vind hem echt helemaal leuk!!!

Groetjes, Wendy

Anke zei

Heel mooi gemaakt. Dat naaien lijkt mij inderdaad ook veel werk.
liefs Tessa & Anke

Rosina zei

Dat is een heel mooi fris kleurig kaartje
erg leuk gedaan met de bloemenstempels en dan die knoopjes........
groetjes Rosina