dinsdag 29 maart 2011

Ernstig nu

Goeiemorgen iedereen,
de onderste kaartjes zijn iets minder fleurig dan de voorbije reeks. Al mijn condoleance kaartjes waren jammer genoeg op, dus tijd voor nieuwe (met mijn nieuwe stempels). Sober.
Grasvogelstempel van PaperArtsy; plant, weet ik het merk niet van, allebei gedrukt met Distress Ink; sentiment is van Stampin Up.
Morgen is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam, WIT staat dan op het menu, ben benieuwd wat iedereen ervan maakte...
Wil je ook nog meedoen ? Druk op de witte snoepjes en geef je nog op.
Groetjes en tot morgen,
Martina


Ik kreeg ook nog van Diana en Bep de onderstaande award ! Superfantastisch vind ik dat nog altijd ! Dat mensen dit mij gunnen. Leuk ! Ik zet hem hier, ik heb hem al uitgelegd, dus geef ik hem door aan wie hem wil.

17 opmerkingen:

Unknown zei

Martina ze zijn prachtig.
Groetjes van Ageeth

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

helaas zijn deze kaartjes ook nodig, je hebt mooie stijlvolle kaartjes gemaakt, mooie stempels en mooie tekst.

groetjes jolande

Margo zei

Hoi Martina,
het zijn erg mooie en stijlvolle kaarten geworden !
Liefs
Margo

Unknown zei

Hele mooie kaarten weer.

Mijn witte kaart is ook weer klaar. Zou graag weer mee doen morgen.
Ben benieuwd wat iedereen gemaakt heeft.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Lia zei

Mooie stijlvolle kaarten Martina, die we helaas ook soms nodig hebben,

groetjes en tot morgen Lia

Marjolein zei

Niet het meest leuke thema om kaartjes mee te maken maar wel heel stijlvol gedaan.

Groetjes marjolein

Monique zei

Prachtige kaarten Martina!
Heel sober en stijlvol!
groetjes
Monique

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
These are perfect as condolance cards. I love the images and beautiful sentiments.
Hugs,
Fiona x

Wendy ten Hove zei

Hoi Martina,

Het zijn mooie stijlvolle kaartjes geworden! Je zou ze zo in de winkel kunnen kopen! Erg mooi gemaakt!

Groetjes en fijne dag,
Wendy

Jane zei

Simple, elegant & beautiful xx

Marijke zei

Mooie kaart,simpel maar wel toepasselijk.

Aleida zei

Altijd fijn om een paar op voorraad te hebben. Als je hem nodig hebt staat je hoofd er vaak niet naar. Ze zijn erg stijlvol geworden.
groetjes,

Marian zei

Stijlvolle kaart. En gefeliciteerd met je award
Groetjes

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Martina.

Liefs Riet.

crealinedance zei

Hoi Mooie rustige kaarten.Deze week red ik het niet om mee te doen.Volgende keer doe ik wel weer mee.Gr.Nel

Jolanda Cuper zei

Zeer stijlvolle condoleance kaarten!
Helaas geen tijd meer om mee te doen maar ik ben het nog steeds van plan!
Groetjes Jolanda.

Els zei

Hele mooie stijlvolle kaarten vind ik dit.
Groetjes Els