donderdag 31 maart 2011

Vogeltje !

Goeiemorgen lieve bezoekers,
een hele witte dag was het gisteren ! Wat een prachtige creaties heb ik weer gezien ! Ik wilde jullie alvast hartelijk bedanken voor jullie deelname. In de loop van vandaag, verschijnt het nieuwe oproepbericht. Hou je blog dus goed in de gaten !
Vandaag weer eens een andere kaart dan anders... Tja, met mijn nieuwe stempels die ik in Den Bosch gekocht had, had ik nog steeds niks gedaan. Tijd voor actie. Zeker nadat ik tijdens het weekend wat meer inspiratie op gedaan heb, is dit het resultaat. Hopelijk vinden jullie hem ook leuk ?
Stempels van PaperArtsy, gestempeld met Distress ink; een touwtje en wat grof jutte lint rond de bloem; afgewerkt met strassteentjes.


24 opmerkingen:

Els zei

Een schitterende kaart heb je van je stempels gemaakt en een puper kleuren combi. Ook dat jutelint onder de bloem en de bloem zelf vind ik prachtig. Groetjes Els

Els zei

oeps te snel; moet natuurlijk 'super' kleuren zijn

Margo zei

Waaw Martina,
ik vind het resultaat echt prachtig zeg !
Liefs
Margo

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Wauw, wat knap gedaan zo !!

ps heb jij mijn witte kaart gezien, want blijkbaar staat mijn bericht van gisteren zonder foto in iedereen zijn sidebar, geen idee waarom, maar ja blogger doet wel meer raar :-)

Groetjes, Jaimie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig, mooi stempels en de kleuren zijn weer zo mooi gecombineerd.
Het jute en touw past er perfect bij, echt een toppertje.

groetjes jolande

Marijke zei

Mooie stempels en mooie kleurencombi, mooie kaart, alles mooi.
Groetjes Marijke

Lia zei

Goed opgelet in het weekend Martina! Is toch wel heel mooi deze kleurencombi...

groetjes Lia

Unknown zei

Heel mooi kaartje.
Anders dan anders. Mooi gedaan.
Groetjes en op naar de nieuwe kleur.
Groetjes Brigitte

Mariken zei

Wat een prachtige kaart! Ik vind hem heel apart!
Gr-jes Mariken.

SandraR zei

Wat een mooie kaart, meid! Hele mooie kleurencombi, hou ik wel van!

Lieve groet, San

(ben benieuwd naar de nieuwe kleue! :-D )

Kimmie zei

Hoi Martina

Een heel erg mooi kaartje!Leuke kleuren die je hebt gebruikt en die bloem die je gebruikt hebt is ook heel leuk zo met dat knoopje.

XXX Kim

Monique zei

Wauw Martina wat is dit een prachtige kaart!
Knap papier, prachtige kleuren!
Helemaal mijn ding hoor!
groetjes
Monique

Jane zei

Oh My! Loving that flower...how clever xx

Christina zei

Een prachtige kaart weer Martina!
Groeten Kristel

creationsncraftsbyarina zei

wat een prachtige kaart heb je er van gemaakt zeg..
toppie!!!!!
groetjes Arina

peggy zei

Prachtig !!!
Laat maar komen al die nieuwe inspiratie van jou !!!

Grtjs Peggy

Aleida zei

Heel erg mooi! Jij zit echt in een stempelfase, he?
Tot later,
groetjes,

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
This card is absolutely gorgeous. I love the stamped images and the large flowers. Beautiful work.
Hugs,
Fiona x

Karin zei

Hello Martina,
Een prachtkaart! De kleurencombinatie is ook fantastisch. En hele mooie stempels heb je ervoor uitgekozen.
Groetjes,
Karin

chantal zei

prachtige kaart en mooie kleurencombi
liefs chantal

Marian zei

Je kaart is prachtig
Groetjes

Christine zei

Prachtige kaart! Die bloem met de jute erbij maken alles perfect af. Superkleuren heb je gebruikt!
Liefs
Christine

Roelie zei

Ik vind hem heel erg mooi Martina...
Groetjes Roelie

Sandy Ang zei

Such beautiful colours and stamping on your card. Especially love the use of twine with the buttons