zaterdag 6 januari 2018

A bucket full of kisses !

Goeiemorgen iedereen,
zoals ik jullie al vertelde, ben ik door mijn voorraad kraftkaartjes heen voorlopig... Heb er nog wel een aantal in kerstuitvoering klaarzitten, maar die zijn voor op donderdag.
Voorlopig nog geen terugkerend thema op zaterdag, maar dat wil niet zeggen dat mijn blog leeg blijft. Integendeel ! Een heleboel wachtenden zitten te popelen om gepubliceerd te worden.
Hopelijk hebben jullie dan zin om geregeld een bezoekje te blijven brengen ?

Afdrukje : Internet, gekleurd met copics, bewerkt met glossy 3D
Bolletjesrepel : Memory Box
Houten hartjes : Wibra
Sentiment : Joy

Langs deze weg wil ik ineens mijn nieuwe volgers welkom heten ! Hopelijk vinden jullie hier wat inspiratie om zelf mee aan de slag te gaan ? Fijn dat jullie mijn blog gevonden hebben.
Ik wens jullie bij deze een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart !
Groetjes, Martina
x


18 opmerkingen:

Debby Kuster zei

Wat een schatje.
Lief stempeltje mooie creatie

Liefs Debby

Je@net zei

Super schattig kaartje, Martina!

Danielle zei

Wat een lieverd! Prachtig kaartje Martina.

Margreet zei

Wat een enig kaartje met die leuke afbeelding!
xxx Margreet

Ellen zei

Superleuk kaartje!
Gr Ellen

Colien zei

Mooi kaartje, lief konijn met die mega-oren!
grtz.Colien

Maria V zei

Wat een grappige afbeelding en ik zou zomaar in die neus willen knijpen ;)

Ellen zei

Gaaf afdrukje, dat konijn met die grote oren! Superleuk kaartje.

Jantine zei

Wat een leuk kaartje weer, Martina!
Heel gezellig.
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kaartje, schattig dat konijn met die grote oren!
Groetjes, Merit en Annemarie

SylS creaties zei

Wat een grappig plaatje. Heel leuk verwerkt ook!
groetjes,
Syl

Angelique zei

Wat een ontzettend leuke en lieve kaart met het schattige konijntje. Je kerstkaart met de ijsberen is ook al zo ontzettend schattig. Nog even van al je mooie kaartjes genoten want ik loop aardig achter.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Lief kaartje zeg!! En natuurlijk kom ik langs om te kijken op je blog! Je wachtkamerkaartjes oen niet onder voor je verse, hoor!
GerJanne

Creaellenknutselsite zei

gaaf kaartje
groetjes ellen

Crealientje zei

Dat is een leuk kaartje!
Word er vrolijk van, bij het zien van dit schattige konijn.
Gaatjes mal is ook erg leuk.
Beste wensen nog voor 2018!
Fijne zondag en lieve groetjes Crealientje.

Monique zei

Een hele mooie kaart Martina!
xxx Monique

Ant zei

Wat een lief kaartje, en het konijn met lange oren is grappig.

Enny zei

Een heel mooie en schattige kaart, prachtig gekleurd en prachtig versierd ! Groetjes, Enny