vrijdag 12 januari 2018

Celebrate voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een extra kaartje op mijn blog...
Een verjaardagskaart, ook deze keer met gebruik van embossingfolders. Eigenlijk gebruik ik ze te weinig, 'vergeet' zelfs soms dat ik ze heb...
In ieder geval, voor deze kaart gebruikte ik de embossingfolder van WeR Memory Keepers. Deze reeks geeft een heel erg mooi 3D effect, tof !
Samen met wat gekrulde woorden van My Favorite Things en het vosje, werd het een stijlvolle kaart.

Embossingfolder : WeR Memory Keepers
Vosjes : Renke
Gouden draad : Eigen voorraad
Woorden : My Favorite Things

Wil je deze kaart in live versie bekijken / betasten ? Dat kan ! Breng een bezoekje aan 'In 't Woefke' in Deurne. Daar kan je uiteraard ineens de materialen aankopen die je hier nodig hebt.
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en reactie en ik zie jullie graag morgen terug voor een verse kaart.
Groetjes, Martina
x



13 opmerkingen:

Mariken zei

Heel erg mooi! Dat vosje, wat een mooierd is dat. Prachtige letters, echt een gave kaart. Nog ff, en dan weekend, lekker hè, na zo’n eerste week werken. Zit er weer helemaal in...

Nancy Soetaert zei

Wat een mooi vosje op je mooie kaart. Leuk dessin op je embossingfolder! Super!
Ik probeer woensdag naar 't woefke te gaan. Moet wel eens goed kijken voor de bus, zat vorige heer op een die eerst een superlange toer deed voor ie in Deurne arriveerde...
Fijne dag en straks fijn weekend.
Nancy

Je@net zei

Erg mooie kaart, Martina!

Colien zei

Gave kaart, tof dat vosje! En tja...ook hier liggen de embossing-folders in de la en komen ze er veel te weinig uit...
grtz.Colien

Sarah zei

Super mooi! Ook ik gebruik de embossingfolders te weinig! X

Creatiels zei

mooie kaart,
vraagje : hoe krijg je die tekst zo dat hij echt uit de kaart springt ?
groetjes
Els

Margreet zei

Prachtig kaartje met die mooie embossingfolder!
xxx Margreet

Jantine zei

Mooie kaart, bijzondere achtergrond. En dat vosje is schitterend.
Groetjes
Jantine

Petra-loves-paper zei

Groot gelijk dat je deze embossingfolder in ere hersteld hebt, want deze is toch wel super mooi! grt, Petra

Ant zei

Mooi gemaakt met de tekst zo op deze manier.
Prachtig vosje.

GerJanne zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt. Mooie vos!

Henriëtte zei

Wat een prachtige embossingfolder. Die geeft heel veel diepte aan je mooie kaart.

Groetjes Henriëtte

Enny zei

Wat een prachtige kaart, toffe embossing, mooie letters en super schattig vosje ! Groetjes, Enny