maandag 22 januari 2018

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (137) : Voor Evi of Shawn

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie twee kaartjes om jullie week op gang te trekken. Vermits ze een beetje op elkaar lijken, mochten ze vandaag samen verschijnen...
De eerste ging naar Evi, die 18 werd (ondertussen al bijna 19 vrees ik...) en die als totem 'Kaketoe' heeft in de scouts van onze kids. Daar hoort natuurlijk een gepast kaartje bij.
Voor Shawn werd het eentje met een wolf, omdat hij van die beesten houdt.
Omdat ik nu net die stempels niet in mijn bezit heb, heb ik me verdiept op het internet en ben daar op zoek gegaan naar leuke afbeeldingen van deze dieren.
Hieronder het resultaat.

Papier : Een (heel) oud blokje, geen idee meer
Letters : My Favorite Things
Cijfers : Stampin Up
Afbeeldingen : Internet
Embossingfolder pootjes : Darice
Cijfers klein : Marianne Design

Ik wens jullie alvast een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie graag morgen terug voor een DT kaartje van 'In 't Woefke'.
Heel veel lieve groetjes, Martina
x




11 opmerkingen:

Mariken zei

Twee gave kaarten, leuke afbeeldingen en cijfers en letters maken de kaarten helemaal persoonlijk. Werk ze deze week!

Je@net zei

Erg leuk om de kaart op deze manier te personaliseren. Mooi gedaan, Martina!

Maria V zei

Je kan ook niet alles in je knutselkast hebben. Fijn dat er een hulpmiddel is die interned heet. Het zijn heel persoonlijke kaartjes geworden. Leuk die geemboste pootjes. Fijne dag.

franicsa zei

Ik vind ze allebij geweldig !!!!
De kakatoe is echt mooi ( ook van internet ?)
vele groeten ,
Francsca

Enny zei

Wauw, prachtige kaarten, heel tof met die letters en cijfers ! Groetjes, Enny

Margreet zei

2 gave en persoonlijke kaartjes!
xxx Margreet

Colien zei

Twee leuke kaarten, mooi sprekend en hartstikke persoonlijk!
grtz.Colien

Larissa zei

2 toffe kaartjes. Zo leuk dat je ze persoonlijk gemaakt hebt, die doen het altijd goed.

Ellen zei

Twee gave kaartjes! Slim om op het internet naar plaatjes te zoeken. Samen met de namen en leeftijden zorgt dat ervoor dat het inderdaad twee persoonlijke kaarten zijn,

GerJanne zei

Heel mooi met de silhouettes! En heel persoonlijk Daar houd ik van!

Nancy zei

Hey Martina,

Wow, wat zijn deze super goed gevonden!!

Liefs,
Nancy