woensdag 10 januari 2018

Snorren !

Goeiemorgen iedereen,
woensdag, het is alsof we op het werk niet weggeweest zijn.. Alles loopt weer op rolletjes, morgen slaat meestal de vermoeidheid toe,... We zien wel.
In ieder geval, voor jullie een heel eenvoudig kaartje dat ik bij Nancy een keertje zag... Leuk, dat bloggers en hobbydinnetjes elkaar kunnen inspireren voor als Mister Inspiration het even druk heeft elders, nietwaar ? Hahahaha !

Snorren : Memory Box
Tekst : Antwerp Stamps
Lijntjes : Artemio

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie morgen graag terug voor een verse kerstkaart voor '52 weeks to christmas'.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x


10 opmerkingen:

Mariken zei

Enig, al die snorren! Dat ga ik onthouden voor Hans, hij heeft er ook een...Tof kaartje!

Je@net zei

Erg leuke kaart, Martina!

Annemarie en Merit zei

Heel leuk kaartje!

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Margreet zei

Ontzettend leuk! Ik ga hem opslaan.
xxx Margreet

Nancy zei

Het Martina,

Leuk toch als we elkaar kunnen blijven inspireren?
En ja, snorren blijven leuk!

Liefs,
Nancy

Laurespage zei

Heel mooi door zijn eenvoud ! Helemaal mijn ding !
Groetjes, laurette

Ellen zei

Ja heerlijk hè, inspiratie opdoen bij een ander?! Zo fijn als je iet altijd zelf iets hoeft te verzinnen. Deze snorrenkaart is superleuk. Grappig dat de snor drie maten heeft.

Ant zei

Hele leuke verjaardagskaart voor mannen.

Colien zei

Zo leuk!
grt.Colien

GerJanne zei

Ja, heel leuk om ideeën bij elkaar op te doen. Ik vind hem tof!