woensdag 17 januari 2018

Verjaardagsdoosje

Goeiemorgen iedereen,
een hele tijd geleden kwam ik dit leuke modelletje tegen op het internet. Altijd leuk om te maken en vooral om te geven als je een verjaardag 'op verplaatsing' doet, dan kan de jarige alsnog een kaarsje op een taartje uitblazen. Vooral mijn dochters vonden het super om zulke doosjes mee te nemen naar hun vrienden als ze naar een feestje gingen.

Papier : Marianne Design
Doosjesmodel : zelf uitgemeten met de dingen die je er wil in steken
Tekst en label : Internet (je vindt het exemplaar ook in het Duits en Engels terug)

Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart. Kom je ook weer een kijkje nemen dan ?
Groetjes, Martina
x




14 opmerkingen:

Mariken zei

Geweldig leuk en origineel idee, dat ziet er op en top feestelijk uit!

Nancy Soetaert zei

Keitof!
Fijne dag
Nancy

Lieve zei

Heel tof, je hebt er een mooie versie van gemaakt !
Dank je voor de link.

Je@net zei

Die ga ik onthouden. Super leuk en origineel.
Bedankt voor de inspiratie en de link, Martina!

Colien zei

Dat is leuk, die handleiding is geweldig! Misschien wel een ideetje voor een jarige leerling...ik ga het zeker onthouden, bedankt voor je inspiratie!
Tot morgen bij 52WTC, grtz.Colien

Annemarie en Merit zei

wat een super leuk doosje, heel leuk om weg te geven...
Fijne dag liefs Annemarie en Merit

Enny zei

Oh, wat een mooi doosje, en supertof idee voor een cadeautje ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Wat een ontzettend leuk idee, Martina! Heel feestelijk.
Groetjes
Jantine

Creatiels zei

knap idee, kaart en geschenkje ineen,
leuk om te geven, maar ook leuk om te krijgen.
groetjes
Els

Femminde zei

Wat een leuk idee Martina!!
Ik sla hem op, als ik hem maak dan zie je hem wel terug op mijn blog en vermeld ik de bron.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Wat een superleuk idee is dit!!

!neke zei

Gaaf !!!!

Ellen zei

Echt leuk! Dat is nog eens een tof cadeautje.

GerJanne zei

Heel erg leuk!!