donderdag 25 januari 2018

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge januari : Gebruik 3D plaatjes of een knipvel

Goeiemorgen iedereen,
Wat ? Knipvellen ? Hoor ik jullie denken ! Jawel hoor ! Een hele uitdaging, volledig uit de comfortzone. Heb zelf nooit iets gehad met knipvellen, ook niks met 3D plaatjes, dus zocht ik een creatieve oplossing om jullie wat inspiratie te geven om toch met deze nieuwe challenge mee te doen.
Deze challenge werd bedacht door Suzan van 52 weeks to Christmas. Geen eenvoudige dus.
Ben er wel achter gekomen, dat knipvellen echt wel niks voor mij zijn. Dat heel erg fijn knippen, kan ik echt niet. heb m'n best gedaan, hieronder de resultaten.
Hopelijk krijgen jullie ook zin om mee te doen deze week ?
Klik dan door naar de blog van '52 weeks to christmas' en link je kaart. Vergeet ze ook niet bij de challenge aan te linken als je wil meedoen !

Achtergrond : Brusho
Embossing mal : WeR Memory keepers
Ho Ho Ho : My Favorite Things
Sentiment : Marianne Design
Kerstman : My Favorite Things, gekleurd met copics, in laagjes geknipt

Bij deze zijn we er weer doorheen voor donderdag ! Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart,
bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x










22 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Ik ben dus ook helemaal geen fan van knipvellen, dus geen challenge voor mij deze maand...
Jouw pinguïns zijn wel top, en deze kersman ook!!

Liefs,
Nancy

Mariken zei

Heb ook niets met knipvellen, maar jouw kaartje is wel hartstikke leuk geworden, knap!!

Rosina zei

Het zijn hele leuke kerstkaartjes Martina..mooi die groene achtergrond en daarbij dat vrolijke kerstmanneke...zo maakt het tot een heel vrolijk geheel

groetjes Rosina

Eri zei

Heel erg leuk bedacht om met je stempels een 3D kaart te maken.
Groetjes, Eri

Ellen zei

Wel leuk gedaan zo, die laagjeskerstman. Maar vast ook een hoop gepriegel. Zou ook niet helemaal mijn ding zijn, hihi.

Ans Gilbert zei

Je hebt goed je best gedaan Martina,
mooie achtergrond en een vrolijke kerstman,
groetjes,
Ans

Annemarie en Merit zei

Wat heb jij het leuk opgelost Maritina, ja dat is zo leuk van de uitdagingen...
mooi kaartje geworden met het grappige kerstmannetje in 3D.

Fijne dag liefs Annemarie en Merit

Enny zei

Wauw, toch supertoffe kaarten hoor, die pinguïns en de kerstman, heel mooi gedaan ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Creatief opgelost, Martina! Leuke kaarten, zowel de pinguins als de kerstman.
Groetjes,
Jantine

karien zei

Superleuke kaart!!
Groetjes Karien

Marijke zei

Wat een grappige kerstmannetjes en mooie kleurtjes. Op 52WTC staat ook nog een ander kaartje ook deze is erg leuk gedaan.Ik heb ook niets met 3D maar ik zag dat iedereen vele laagjes over elkaar heen plakken en zo ook 3D hebben. Groetjes Marijke.

Margreet zei

Jaaaaa, daar is ie weer, die leuke kerstman....gave kaartjes!
xxx Margreet

Hetty P. zei

Hartstikke leuke kaart heb je gemaakt met de kerstman.
Lekker creatieve oplossing gevonden
Groetjes van Hetty

Anja zei

Wat een dappere zet, knipvellen gebruiken. Je bent er goed in geslaagd hoor! Je kaart is erg mooi geworden.
Groetjes, Anja

Ant zei

leuk dat je het dan toch probeert, en het is je goed gelukt. Mooie kaart.

Suzan zei

Het is je toch super goed gelukt Martina!!
Nog bedankt voor je mooie kaart!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Martina, leuke creatieve oplossing als je geen knipvellen hebt. Mooie kaarten zowel de kerstmannen als de pinguïns. Ik vind die band van vellum een heel gaaf effect geven. Mooie achtergrond ook.
Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Een hele leuke kaart met mooie Brusho achtergrond en de rand vellum is super!
groetjes, Caroline

Angelique zei

Haha, velen vinden het maar pruts werk maar je hebt het mooi opgelost. Gave kaart met de vellum rand.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Heel leuke kaartjes zijn het! En er zijn ook knipvellen met plaatjes die rechthoekig zijn. Dat knipt een stuk gemakkelijker.
😁
Ik denk dat ik die eens op zoek.....
GerJanne

Margo zei

Ze zijn geweldig Martina ! En dat hele fijne knippen, aan mij is dat ook niet besteed, ik ben blij dat ik dus niet de enige ben ...
Groetjes
Margo

SylS creaties zei

Prachtig! Die harde kleuren, ik hou daar wel van!
groetjes,
Syl