zaterdag 20 januari 2018

Condoleance kaartjes

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een hele reeks condoleance kaartjes... Deze hebben we jammer genoeg ook wel een keertje nodig. Ik maak ze eigenlijk iets te weinig, want jammer genoeg is de vraag soms wel groot tijdens sommige maanden...
In ieder geval, deze keer een vrij eenvoudige kaartjes met de verschillende stempels van Stampin Up.
Een bemoedigende tekst erbij.

Afdrukjes : Stampin Up
Tekst : Ik denk van Pipoos (al een oudje...), Stampin Up, Different Colors

Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijn weekend toe,
ik zie jullie graag maandag terug voor een verse kaart,
bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes, Martina
x












23 opmerkingen:

Crealientje zei

Prachtige condoleance kaarten!
Mooie stempels gebruikt.
Wens je ook een goed weekend en lieve groetjes Crealientje.

Margreet zei

Prachtige serie, Martina!
Wat een toeval dat ook ik vandaag wat condoleancekaartjes plaatste.
Fijne dag.
xxx Margreet

Je@net zei

Erg mooie serie condoleance kaarten, Martina!

Ant zei

Hele mooie condoleance kaarten, met zoveel kaarten is de voorraad weer een beetje aangevuld.
Fijn weekend.

Margo zei

Oh Martina, laat ik nu eigenlijk net nog een kaartje moeten maken, moet klaar zijn tegen 11 uur, ik ben het aan het uitstellen want ik maak echt niet graag condoleance-kaartjes maar dit is echt een heel mooie reeks zeg ! Ik ga je ideetjes liften ... dan ben ik snel klaar !
En daarna dus even naar de Action om wad schudsels te kopen ... dankjewel voor de tip !!!
Fijn weekend !
Groetjes
Margo

gerrie zei


Inspirerende kaartjes Martina. Ik ben zelf al op leeftijd en in mijn omgeving heb ik ineens diverse kaartjes nodig. Ik vind ze prachtig.

Maria V zei

Voor mijn werk was ook ineens vraag naar condoleance kaarten. Heb toen wat inspiratie van internet gehaald. Deze serie van jouw is heel mooi. Complimenten!

Ans Gilbert zei

Mooie serie kaarten Martina, die met de bloemetjes springt er voor mij uit.
groetjes
Ans

Kaartenkraam zei

Erg mooi gedaan en stuk voor stuk heel mooi maar die met de bloemen vind ik het allermooist!

groetjes van Ank

Mariken zei

Ja, helaas heb je ze nodig. Deze serie kaarten zijn prachtig!

Sarah zei

Prachtige reeks! X

Ellen zei

Mooi gemaakt hoor!

Christine zei

Prachtige kaarten Martina! Moet lukken ik maakte vandaag ook condoleancekaartjes voor mijn voorraad.
Liefs
Christine

Angelique zei

Prachtige serie condoleance kaarten, jammer genoeg nodig. Wat een ontzettende leuke kerstkaartjes, hele leuke stempels en mooi papier. Het doosje met het kaarsje en de cake is wel erg origineel, leuk.
lieve groetjes Angelique

Creatiels zei

ze zijn allemaal heel mooi, hopêlijk blijven ze lang in de voorraaddoos zitten.
fijn weekend
Els

Erica ♥ zei


Erg mooie en stijlvolle kaartjes !
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Bruin & Blauw}

Ellen zei

Mooie reeks! Ik vind vooral die met de drie witte bloemetjes erg goed gelukt.

Marijke zei

Een hele mooie serie! Inderdaad vervelend als je ze nodig hebt maar voorlopig heb je weer genoeg! Groetjes Marijke.

Colien zei

Mooie, stijlvolle kaarten!
grtz. Colien

Petra-loves-paper zei

De aanleiding is niet leuk, maar de ervaring leert dat ook deze kaartjes vaak ontzettend goed gewaardeerd worden, mooie serie! Groetjes Petra

Iefje Ceulemans zei

Een hele mooie serie! Ze zullen echt op prijs gesteld worden maar ik hoop dat je ze niet vaak nodig zult hebben... Grtjs, Iefje

Enny zei

Heel mooie en passende kaarten, hopelijk heb je ze niet snel nodig ! Groetjes, Enny

Aartje zei

Mooie serie, prachtige stempels heb je ervoor gebruikt.
Groeten, Aartje