dinsdag 2 januari 2018

Winterkaartje voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
Zoals elke maand, mag ik ook nu de spits afbijten bij 'In 't Woefke' om de nieuwe uitdaging bekend te maken.
Deze keer krijg je een nieuwe reeks kaartjes waarin we vooral embossingfolders moeten gebruiken.
Geen probleem zeg ik dan... Tja en dan wandel je naar de kast vol spullen en begint de verscheurende keuze om zaken met elkaar te combineren.
Heb me voor de eerste kaart laten verleiden door het ruime aanbod van Marianne Design. Vele en vooral leuke embossingfolders in dit gamma....
Ik combineerde hem met wat winterwantjes en een leuk tekstje.

Achtergrond : Embossingfolder Marianne Design
Wantjes : Memory Box
Hartjes : Gummiapan
Sentiment : Marianne Design
'Draad' : Marianne Design

Voor alle leuke spulletjes kan je uiteraard terecht bij Inge 'In 't Woefke' in Deurne ! Daar kan je dan ook meteen alle andere projectjes van andere DT leden en ook van Inge en Maries.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam. Hopelijk kom je kijken en geef je je ook dit nieuwe jaar op, voor de nieuwe uitdagingen.
Bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x





12 opmerkingen:

carla zei

Een prachtige embossingfolder uitgekozen om er dan gelijk een prachtkaart mee te maken.
Je hebt dat schitterend gedaan Martina.
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

Wat een leuke winterkaart heb je gemaakt. Die wantjes zijn zo lief!
GerJanne

Je@net zei

Wat een super leuke winterkaart is dit, Martina!

Colien zei

Heel leuk winters kaartje, je brengt me op een idee ;)
grtz. Colien

Margreet zei

Wat heb je de embossingfolder leuk gebruikt...zal hem ook eens uit het stof halen.
Lekker winters kaartje!
xxx Margreet

Jantine zei

Wat schattig die wantjes, Martina! En toevallig heb ik die embossingfolder ook onlangs weer eens gebruikt. Kaartje komt wel een keertje op mijn blog :-)
Een gezond, goed en creatief 2018!
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Wat een lief winters kaartje met die wantjes, heel leuk gemaakt! Prachtig met die embossingsfolder.
Groetjes, Merit en Annemarie

Femminde zei

Wat een gave kaartjes Martina!! Leuke uitdaging van die embossingfolders. En ik kom morgen zeker terug voor je oproep.
En ook nog de beste wensen voor 2018!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Monique zei

Hoi Martina, wat een leuke winterse kaarten!
Ook nog bedankt voor de mooie kaart die ik van jou kreeg.
Lieve groetjes, Monique

Ellen zei

Lief kaartje met die mooie embossingfolder en de wantjes!

Enny zei

Oh, dat is leuk gedaan, heel schattig, die winterwantjes ! Groetjes, Enny

Ant zei

Een mooi kaartje, misschien hebben we de wantjes nog nodig ;)