donderdag 16 juni 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjesdag. Ongeacht de tropische temperaturen, geven we jullie de kans om weer mee te doen met deze uitdaging. Ik heb me alweer laten verleiden door het papier en mijn favo modelletje. Het was dus niet zo moeilijk deze week.

Papier : Marianne Design
Sentiment : Marianne Design
Sterretjes : Memory Box
Merry Christmas : Creative Expressions

Wil je graag meedoen deze week ? Dat kan, link je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas', dan brengt een DT lid je vast een bezoekje.
Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe, hopelijk vind je wat verkoeling.
We zien elkaar zaterdag terug voor een verse kaart.
Groetjes, Martina
x



2 opmerkingen:

Jantine zei

Hij is weer prachtig, Martina! Mooie voorkant, verrassende binnenkant!
Groetjes
Jantine

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk modelletje is dit! Ik zie dat je vandaag een variant op de versie van je vorige post gemaakt hebt. Ze zijn beide prachtig!