zaterdag 4 juni 2022

Van harte ! Voor 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
een verse maand, dus ook een verse uitdaging voor 'In 't Woefke'. Deze keer gaan we met de alcohol inktjes aan de slag. Je weet wel, die kleine flesjes in je kast... Even van onder het stof gehaald. Deze maand krijgen ze de hoofdrol in de 3 komende projectjes.
Bij de eerste kaart hield ik het vrij eenvoudig. Wilde vooral een 'lentekaart' maken, lekker frisse zoete kleurtjes nam ik er bij. Toen de achtergrond nog niet helemaal opgedroogd was, drukte ik er wat Hot Foil op, die bleef er dan onregelmatig op plakken. Leuk effect geeft dat.
Omdat ik de alcohol inktjes hun verhaal wilde laten doen, hield ik het vrij sober in de afwerking.
Een leuk sentimentje onderaan in het elegante goud en klaar.

Achtergrond : Alcohol inkt, bewerkt met Hot Foil
Sentiment : Marianne Design
 



Nieuwsgierig naar deze techniek en kaartjes ? Breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. Misschien wil je zelfs meedoen aan een workshop ? Informeer goed en wie weet...
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en wens jullie alvast een heel erg fijn weekend toe.
Groetjes,
Martina
x

6 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

weer een mooi kaartje
groetjes ellen

Anita van Deur zei

In een woord schitterend!!

Irene zei

Super mooi!
XxIrene

Daphne zei

Wat een leuk effect geeft de hotfoil.
Ik vind het wel mooi dat je niet teveel hebt toegevoegd want de inkt doet zijn werk, het is opvallend en toch 1 geheel.

Eri zei

Een mooie kaart met de goud accenten.
Groetjes, Eri

VoormeKaartje zei

Wat een super mooie kaart!! Zo leuk effect dat alchohol inkt.