donderdag 9 juni 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjesdag. De bende van '52 weeks to christmas' verovert weer blogland vandaag. Ik ga weer voor mijn favo modelletje. Weer enkele blaadjes designpapier verwerkt, check ! Ik liet de snijmallen voor zich spreken, dus veel uitleg heeft het niet nodig.

Papier : Marianne Design
Snijmallen : Geen idee 
Sentimenten binnenin : Marianne Design

Meer valt er niet meer over te vertellen vrees ik...
Wil jij graag meedoen met '52 weeks to christmas' ? Dat kan, link dan je kaartje op het blog, dan brengt een DT lid je vast een bezoekje.
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'.
Hopelijk heb je dan weer zin om even te komen kijken ?
Groetjes, Martina
x









5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke pop-up kaart met deze mooie stans, fijne dag.

Marja Sch zei

Wat een leuke kerstkaart. Jij maakt altijd zulke leuke pop up kaarten. Groetjes Marja

Daphne zei

Mooi dp.
De buitenkant mooi rustig van kleur, de binnenkant wat opvallender.
Leuke kerstballen, op de voorkant, wat een mooie stans is dat zeg.

Trudy zei

Hele leuke kaart en wat een leuk model, je kaartje hieronder is trouwens super schattig!
Groetjes Trudy

Eri zei

Weer een mooie kaart Martina! je hebt een prachtige stans gebruikt!
Groetjes, Eri