maandag 20 juni 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 366 : Alex

Goeiemorgen iedereen,
een verse start van de (werk)week. Ik merk aan het onderhouden van mijn blog dat ik toch wat veel om handen heb. De foto's staan gelukkig al goed vooraf geprogrammeerd, toch overvalt het me dat het bericht nog niet getypt is. Sorry daarvoor. Nog even...
In ieder geval, deze ging richting Alex, die van film en muziek houdt, ik vermoed dat jullie dit al wel konden opmaken op wat er allemaal op de kaart te zien is.
Altijd leuk, als het thema ook in mijn snijmallen te vinden is, dan kan ik me lekker laten gaan ! Ook deze keer lukte het prima. 

Filmstrip : Memory Box
Letters : My Favorite Things
Sentimenten binnen : My Favorite Things
Fotostrip : Stampin Up
Muzieknoten binnenin : Memory box

Kaart werd ondertussen bezorgd, hopelijk is Alex er wat blij mee.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne start van de (werk)week en zie ik jullie graag woensdag terug voor een laatste kaart van de maand voor DT 'In 't Woefke'. 
Bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes, Martina
x






7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

gave kaart! Fijne dag.

jackelien zei

Hele mooie kaart.
Groetjes Jackelien

femke zei

Heey Martina,

dat is een hele gave kaart geworden!!!

Groetjes Femke

Angelique zei

Gave, stoere en persoonlijke kaart voor Alex. Leuke, vrolijke beterschap kaartjes daar kikker je van op. Succes met al het schoolwerk.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Ha, dat is een leuke kaart voor Alex. Zo topeasselijk!

Kaatjecreatief zei

Wat een superleuke kaart Martina. Groetjes, Karen

Daphne zei

Hihi, het overkomt mij ook wel eens.
Ik zet vaak de foto's en de linkjes al klaar op mijn blog, maar moet dan nog wel een bericht typen, dat zit ik dan soms 's morgens heel vroeg nog te doen omdat ik het vergeten ben.
Leuk weer, zoals jij ook bij deze kaart veel persoonlijke details van de ontvanger verwerkt hebt.