zaterdag 11 juni 2022

Gefeliciteerd voor 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn tweede projectje voor DT 'In 't Woefke'. We blijven nog even aan de slag met onze alcohol inktjes. Nee, deze keer niets zoets... Ik ging voor het felle blauw. Door verschillende tinten door elkaar te druppelen krijg je altijd een ander effect. Het is erg moeilijk om met alcohol inktjes twee dezelfde kaarten te maken, zo blijft elke kaart uniek.
Een kleine zoektocht naar de juiste inkt om te bedrukken op de alcohol achtergrond, leerde me, dat het goed ging met Staz On. Deze droogde goed op, maar kon je niet op 'blenden' jammer genoeg. In ieder geval, verschillende problemen op mijn pad om het kaartje te kunnen maken. Ik besloot dan om de afdrukjes apart af te drukken en verhoogd op de kaart te plakken. Wat glossy 3D er over en het geheel krijgt een speciaal effect op deze manier.
Ook hier gebruikte ik net voor het opdrogen, wat Hot Foil, om hier en daar wat gouden accentjes op de kaart te krijgen...

Achtergrond : Alcohol inkt, bewerkt met Hot Foil
Tekst : Artemio, maar Inge heeft vast nog wel een heleboel alternatieven die je hiervoor kan gebruiken
Cirkeltjes : My Favorite things
Sentiment en afdrukjes : Gummiapan, gekleurd met aquarel potloden en een laagje Glossy 3D er op






Wil je graag deze en andere alcohol kaartjes live bekijken / betasten ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke'. Je kan er dan ook meteen je voorraad inktjes aanvullen en de juiste stempels meenemen. 
Ik dank jullie voor je bezoekje en ik zie jullie heel graag maandag terug voor een verse kaart.
Groetjes, Martina
x

5 opmerkingen:

femke zei

Heey Martina,

een hele leuke kaart is het geworden. Gaaf die plekjes goud op de achtergrond wat trouwens goed bij het blauw past.

Groetjes Femke

Margreet zei

Wat een mooie, gave kaart, Martina!
xxx Margreet

Epie zei

Leuke aparte kaart met de mooie inktjes en goud
Fijne zondagmiddag Epie

GerJanne zei

Prachtig en altijd verrassend wat er gebeurt met de alcoholinkt...

Nancy zei

Hey Martina,

Tof DT-projectje maakte je hier.

Liefs,
Nancy