maandag 13 juni 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 365 : Gus

Goeiemorgen iedereen,
onlangs werd Gus geboren.... Of ik daar een gepast kaartje voor kon maken ? Uiteraard doen we dat. Gebruik ik graag het geboortekaartje als inspiratiebron. Deze keer was het niet zo moeilijk, hoeft ook niet altijd.....
Enkel de achtergrond zo 'gevlamd' krijgen, daar moest ik wel even over nadenken. Een gewoon grijs papier zou hier zeker niet het juiste effect hebben gehad. Dan maar aan de slag met mijn Distress Inkt. En gelukkig... Dit was helemaal wat ik wilde. Hieronder het resultaat. De gever blij, hopelijk de ontvanger ook...

Achtergrond : Distress Ink
Welkom letters : Marianne Design
Gus : Memory Box
Hartje : Alexandra Renke




Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne start van de (werk)week en ik zie jullie heel erg graag woensdag terug voor een vers projectje, tot dan !
Groetjes, Martina
x

6 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Geslaagd geboorteprojectje is het geworden!

Liefs,
Nancy

Annemarie en Merit zei

GEWELDIG goed gelukt zeg, echt prachtig die achtergrond..
Liefs Annemarie enMerit

VoormeKaartje zei

Wow wat is die mooi geworden. Vooral de achtergrond is erg goed gelukt.

Je@net zei

Erg mooie kaart, Martina!

GerJanne zei

Superleuke geboortekaart voor Gus! Mooi gepimpt...

Daphne zei

Dit is knap zeg, dat gevlamde van de achtergrond namaken.
Heel mooi, dit kaartje.