woensdag 15 juni 2022

Hoera ! Jij bent vandaag jarig !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een kaartje dat naar mijn mama ging, al een hele tijd geleden. Ze werd 79.
Ik maakte voor haar ook, mijn favo pop-up modelletje. Het papier van Action leent zich ook hier wel goed toe. Ik gebruikte voor de voorkant eigenlijk een soort 'knipblaadje', wat ik normaal gezien niet doe. Maar kijk, het formaat paste perfect.

Papier : Action
Blaadjes : Stampin Up
Cijfers : Alt & New
Sentiment : Scrapbook Atelier

Ondertussen zitten we midden in de toetsenweek, wat resulteert in stapels verbeterwerk 's avonds en ook het verwerken van deze resultaten. Het slorpt het merendeel van mijn avonden op. Het is letterlijk zweten 😅
Nog even en dan is het weer voorbij. Weinig tijd om te knutselen dus...
In ieder geval, wens ik iedereen heel veel succes met de examens ! Hopelijk vindt iedereen een beetje verfrissing.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x



5 opmerkingen:

jackelien zei

Prachtige kaart en super leuk model.
Groetjes Jackelien

Sarah zei

Wauw. Super mooi met dat ' knipvel' .
En proficiat voor je mama.
Veel succes met verbeteren. 💪

Daphne zei

Wat een vrolijk kaartje is dit.
De voorkant is een beetje romantisch en van binnen weer de verrassing.
Voor je moeder "moest" je dit model wel gebruiken hè, want als zij op je blog kijkt en ziet dat dit je favoriete model is en zij krijgt het niet...... nee, dat kan echt niet!!
Succes met de toetsen nakijken

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een gezellige mama-verjaardagskaart! Daar gaat ze blij mee geweest zijn!
Succes met de afsluit van het schooljaar... Weet dat er daarna weer een super lange vakantie aan komt!

Liefs,
Nancy

femke zei

Heey Martina,

dat is een lief verjaardagskaartje geworden voor je moeder.

Groetjes Femke.