maandag 6 juni 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 364 : Féline

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een extra vrije dag. Er staat zo veel gepland, de dag zal dus duidelijk te kort zijn.... We zien wel wat we allemaal klaar krijgen.
In ieder geval, een tijdje geleden werd een collega tante. Uiteraard iets om trots op te zijn. Ze wilde dan ook een gepaste felicitatie kaart voor de kersverse ouders.
Gelukkig kan ik rekenen op mijn Cameo om de naam in hetzelfde lettertype te krijgen als op het originele geboortekaartje. Een snijmal van een veertje (dat ik al een hele tijd heb, maar nog nooit gebruikt had), kon dienst doen om het verder af te werken.
Niet zo erg moeilijk, de gever blij, hopelijk de ontvanger ook...

Naam : Cameo
Veertje : Een onbekend merk, eens gekocht op een beurs
Sentiment : Scrapbook Atelier

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie erg graag woensdag terug voor een verse kaart.
Kom je dan weer even piepen ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x







6 opmerkingen:

Daphne zei

Zoooooo, het lijkt precies op het origineel, wat ontzettend leuk is dat.
Mooi, stijlvol kaartje .
Ik mag lekker weken, ergens geeft dat ook weer rust, want ik weet precies wat ik ga doen vandaag😁

Marfien zei

Mooi gemaakt, leuk dat je de veer in je collectie had . . .

Anita van Deur zei

Prachtige kaart het veertje is heel leuk, fijne dag.

Eri zei

Wow, prachtig gemaakt die naam met je machien! Fijne dag!
Groetjes, Eri

Epie zei

Leuke kaart voor Feline met veertjes
Fijne 2e pinksterdag groetjes Epie

femke zei

Heey Martina,

dat is een mooi geboortekaartje geworden. Mooie veer trouwens.
Groetjes Femke