woensdag 21 februari 2024

Gefeliciteerd

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een lentekaartje. Het zijn weer kleine plaatjes die in mijn doos 'wel leuk, ik gebruik ze nog een keertje ooit' zaten, die heb ik deze keer bij elkaar gebracht.
Het werd een vrij eenvoudige kaart.
Het setniment draaide ik ook uit een strookje overschot, dat ik met dezelfde techniek maakte. 

Achtergrond : Distress Inkt
Sentiment : Carlijn Design

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag vandaag en zie jullie heel graag donderdag terug voor een verse kerstkaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

5 opmerkingen:

Elly zei

Mooi gedaan deze kaart.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke bloemen stansjes
groetjes ellen

marja kenter zei

Een leuk, fris kaartje en jij ook een mooie dag.
Groetjes

Daphne zei

Kleurtjes die passen bij het voorjaar.
Mooi hoor.

GerJanne zei

Wat leuk en vrolijk is dit kaartje!