woensdag 7 februari 2024

Oproep kleurenkaartenteam 2de schakel : Celeste en donkerpaars

Goeiemorgen iedereen,
onze tweede combinatie van dit nieuwe jaar. Grappig te moeten ontdekken, dat vele (vaste) deelnemers, ongeveer op hetzelfde moment aan de beurt zijn als vorig jaar. Zo ook GerJanne, die rond deze tijd vorig jaar ook haar keuze mocht bekend maken, koos bij het celeste van Colien, DONKERPAARS.
Misschien een beetje een vreemde combo, maar eens verzoend, lukt het wel. Mijn kaartje is alvast klaar....


Wil jij graag deelnemen deze maand ? Dat kan, geef je dan hieronder op bij het oproepbericht. Let er goed op dat je altijd je start pagina, dan gaat het bezoeken van jouw blog heel vlot.
Je kan je opgeven tot de laatste maandag van de maand, 26 februari, rond middernacht. We publiceren op de laatste woensdag van de maand, dat is 28 februari. Een vrij korte maand, dus ik zou niet te lang twijfelen. 
Hopelijk kan ik weer rekenen op een groot enthousiast team dat zich weer ten volle smijt met deze kleurencombo. 


 Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse, kerstkaart !
Tot dan !
Groetjes, Martina
x


7 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,
't Is een uitdaging maar hé, die gaan we zeker niet uit de weg hé!
Ik ben al volop aan 't brainstormen...
Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

bijzonder, maar weer een mooie combi!

chantal zei

Ik vind het dan weer een ding voor mixed media. Natuurlijk gaan we weer wat uitproberen
Liefs Chantal

Jantine zei

Poeh, donkerpaars...pittig kleurtje erbij, maar ik ga mijn best doen!
Groetjes
Jantine

Blauw Hertje van Stempidoe... zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Caroline Cards zei

Geweldig mooie kleurcombinatie en ik ga eens kijken wat ik daar mee kan maken!
Groetjes, Caroline

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Helaas heb ik het niet gered om iets te maken, vindt het juist zo leuk om uitgedaagd te worden, maar mijn gezondheid gaat voor alles.

Liefs Yvon Doensen