zaterdag 3 februari 2024

Hello friend voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag begint ook de nieuwe maand voor DT 'In 't Woefke'. We gaan een 'vriendenmaand' in. In de aanloop van Valentijn, een aantal kaartjes dat je voor je goede vrienden kan gebruiken, maar eveneens voor verjaardagen. Ik dook in mijn doos met iets oudere stempeltjes, maar ze blijven oh zo leuk ! Inge heeft vaak nog 1 of 2 exemplaren in de winkel liggen / hangen. Dus als je ze toch in je bezit wil krijgen, zal je snel moeten zijn !
Voor mijn eerste kaartje kliederde ik nog een keertje met Distress Ink, die ik op een clearblock aanbracht. Daar wat water over sprayen en dan je papier er overheen. Altijd spannend, want je weet nooit vooraf welk resultaat het geeft. Ieder kaartje is dan ook anders.
Voor de rest liet ik vooral het stempelset 'spreken'.

Afdrukje : Avery Elle, ingekleurd met Distress Ink
Achtergrond : Distress Ink
Teksten : Avery Elle

Wil je graag deze kaart en eventueel ook al de andere kaartjes bekijken / betasten ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. Inge helpt je graag op weg.
Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel fijn weekend toe en zie jullie heel graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart ! 
Groetjes, Martina



7 opmerkingen:

GerJanne zei

Superleuk in blauw! Rood is ook mooi, maar dat is dan meteen echt Valentijn. Je achtergrond is ook mooi gelukt.

Anita van Deur zei

Wat gaaf, leuke achtergrond en stempeltjes. Fijn weekend.

Daphne zei

Wauw, wat is dit leuk zeg!!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de schattige olifantjes
groetjes ellen

Marlies zei

Een hele mooie kaart met een schattige olifantje. Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

Kaartenkraam zei

Leuke techniek, ik was dat alweer vergeten, heb het ook wel gedaan in het verleden.
Leuk die gestreepte strook erbij en natuurlijk dat schattige olifantje!

groetjes van Ank

Nancy zei

Hey Martina,
Wat een leuke vriendschapskaart.
Toffe achtergrond en olifantjes kunnen voor elke gelegenheid hé?
Liefs,
Nancy