donderdag 15 februari 2024

Elke donderdag een kerstkaart

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjesdag. Het hele team van '52 weeks to christmas' roept je weer op om een kerstkaartje te publiceren. Indien je te weinig inspiratie hebt, geen probleem, neem een kijkje op het blog van 52 weeks to christmas en het zal vanzelf wel beginnen kriebelen. 
Zoals jullie weten, probeer ik zo veel mogelijk designpapier op te gebruiken op een kaartje, zo ook op dit modelletje met weer een verrassende binnenkant. 
De cirkels had ik nog ergens in mijn voorraaddoos ontdekt, en mochten meedoen.

Papier : Action, Boekenvoordeel
Cirkel bruin : Kippers Hobby
Cirkel zwart : Geen idee, kocht ik een keertje in Boekenvoordeel
Grote cijfers : Alt & New
Border : Memory Box

Wil jij graag meedoen met de bende van '52 weeks to christmas' ? Dat kan, link dan je kaartje op het blog, dan brengt een DT lid je vast een bezoekje,
ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart,
tot dan,
groetjes, Martina
x









11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuk dit model kaart en met deze stansjes, vind ze heel mooi!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartjes met het leuke model en de leuke stansen
groetjes ellen

Caroline zei

heel mooie kaart, goed uitgevoerd ook
groetjes Caroline

Jantine zei

Heel mooie nieuwjaarskaarten, Martina. En je kon er aardig wat dp op kwijt!
Groetjes
Jantine

Eri zei

Je laat weer twee prachtige kaarten zien, met de veel verschillende design papiertjes.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Mooie kaartjes weer Martina! Leuk gedaan die binnenkant! Groetjes Marijke

!neke zei

Ze zijn weer gaaf !
groeten Ineke

GerJanne zei

Heel gaaf! Die binnenkant heb ik pas geleden ook zo gemaakt, maar dat was best even goed uitkijken. Komt zo precies!

Daphne zei

Oh wauw, leuk!!
De voorkant, met het drukke dp en dan alleen die stans erop, dat komt mooi uit zo.
De binnenkant is weer een verrassing, leuk zijn ze hoor.
(kom dinsdag even bij mij kijken, ik heb ook een heel leuk model gevonden!)

Nancy Soetaert zei

heel leuke kerst/nieuwjaarspopupkaartjes!
Nancy

Nancy zei

Hey Martina,

Oeps, ik maakte gisteren pas mijn kerstkaaartenronde en deze heb ik helemaal gemist... Ze zijn erg mooi, deze twee! Ook alweer met die toffe binnenkanten!
Liefs,
Nancy