zaterdag 17 februari 2024

Jij verdient een knuffel

Goeiemorgen iedereen,
ik vertelde jullie een tijdje geleden, dat ik aan mijn bak 'wel leuk, wil het ooit wel een keertje gebruiken' bezig ben... Zo ook zat dit lieve schildpadje, reeds ingekleurd te wachten om verwerkt te worden. Het flipkaartje moest enkel nog bekleed worden met leuk dessignpapier. Dat heb ik dan maar in orde gemaakt, wat resulteerde tot onderstaande kaart.
Het werd een kaatje om iemand wat moed in te spreken. 

Papier : Marianne Design
Afdrukje : My Favorite Things, gekleurd met ZIG
Sentiment : Marianne Design
Model kaartje : Stampin Up

De laatste vakantiedagen gaan er nu aan, ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x


7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Knap zo als jij je bakje leeg aan het maken bent, bij mij komt er steeds meer bij haha. Super leuke kaart is het geworden! Fijn weekend.

Daphne zei

Ach wat een schatje is dit.
Leuk dat hij nu eindelijk op een kaartje mocht shinnen.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke model en het leuke schildpadje hij zal wel blij zijn dat hij uit het bakje is en op je kaart mag poseren
groetjes ellen

!neke zei

Super leuk !
groeten Ineke

Kaartenkraam zei

Goed bezig! Het resultaat is prachtig, wat een schattige schildpad!

groetjes van Ank

Colien zei

Schattig kaartje, lief schildpadje met bijpassende tekst!
grtz Colien

GerJanne zei

Zo'n bakje heb ik ook! Je hebt een heel leuk kaartje met de schildpad gemaakt.