woensdag 14 februari 2024

Amazing friend voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
de maand van de vriendschap bij DT 'In 't Woefke' zet zich in dit kaartje verder. Deze keer gebruikte ik het hele lieve stempeltje van Wild Rose Studio. Het duo is duidelijk gesteld op elkaars gezelschap. Ik gebruikte deze keer voor de achtergrond een stencil van Dutch Doobadoo met Distress Ink. Frisse kleurtjes bij elkaar geeft helemaal de feestelijke sfeer weer. 

Achtergrond : Stencil van Dutch Doobadoo, ingekleurd met Distress Ink
Afdrukje : Wild Rose Studio, ingekleurd met Distress Ink
Sentimenten : My Favorite Things

Wil jij graag dit kaartje en andere kaartjes live bekijken ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. Het stempeltje hangt tegen de muur, bij een heleboel ander lieverds, de keuze is verscheurend als je het mij vraagt ! Veel succes met kiezen.
Ik wens jullie langs deze kant alvast een heel fijne woensdag toe, als je Valentijn viert, geniet er van !
Ik zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x







5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke rondjes dp en het schattige stempeltje
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Hij is zo lief je kaart leuk en vrolijk, het konijntje en de muis zijn heel schattig.

GerJanne zei

Heel vrolijk kaartje met al die confetti!

KarinsArtScrap zei

wat een lieve mooie en vrolijke kaart Martina.....gr karin

Elle-Jeanne zei

Wat een leuk lief kaart Martina.
Groetjes Elle-Jeanne