zaterdag 10 februari 2024

Paper hugs

Goeiemorgen iedereen,
bijna Valentijn, én de opruim van mijn bak is nog steeds gaande. Dit beertje zag je vorige maand al in een andere kleur, deze keer gaan we voor volledig rood ! Ook het papier en stukje lint zaten al gesneden klaar met de kaart klaar in een zakje van een aantal jaar geleden, waarbij we met de Gezinsbond lieve kaartjes hadden gemaakt met de kinderen. Nu nog enkel het sentiment er bij, het beertje in de juiste kleur en klaar was het kaartje... Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn, nietwaar ? 

Papier : Action
Afdrukje : Me to You, gekleurd met copics
Sentiment : The Stamp Market

Ik wens jullie allemaal alvast een heel erg fijn weekend, of start van de Krokusvakantie toe. Hopelijk kunnen we rekenen op iets beter weer dan bij de Kerstvakantie....
We zien wel !
In ieder geval, bedankt voor je bezoekje en ik zie jullie heel graag maandag weer voor een persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hoe leuk is dit kaartje van overgebleven stansjes! Fijne weekend.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de restjes en het schattige beertje steelt de show
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Het is juist zo leuk met al die overgebleven spulletjes een mooie kaart te maken en dat is goed gelukt!

groetjes van Ank

marja kenter zei

Wat grappig ik heb dit stempeltje ook en nooit gedacht om daar een Valentijn kaart mee te maken. Goed idee. Misschien ga ik nu toch wel een paar kaarten maken.
Liefs en groetjes.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met dit lieve beertje!
Groetjes, Caroline