vrijdag 3 maart 2017

Lawn Fawn voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je mijn eerste kaart van de maand voor het DT team van 'In 't Woefke'. Het thema deze maand is : voorjaar en Pasen met materiaal van Avery Elle en Lawn Fawn. Omdat ik met Pasen niet echt veel heb, ging ik voor het voorjaar. Hoe ? Denk je dan ? Er staan wasmachines op je kaartje ? Wel, voorjaar, betekent voor veel mensen, een lentepoets en een lentewas. Kleren die we binnenkort nodig hebben even opfrissen, de winterkleding krijgt een laatste wasbeurt om dan (hopelijk) enkele maanden in de kast te belanden...
Het setje met de wasmachine heb ik al een hele tijd in mijn bezit, maar gebruikte het nog niet. Voilà, bij deze...
Ik maakte van de middelste wasmachine een 'wobble' machine. Het voorste frontje wobbelt gezellig heen en weer, alsof de wasmachine echt aanstaat. =)
Het ideetje vond ik op internet.

Stempelset : Lawn Fawn, gekleurd met Zig Colors, afgewerkt met kleine toetsen met de glossy 3D
Achtergrond stenen : Impression Obsession
Vloer : Zelf gemaakt met potlood en stift
Sentiment : Lawn Fawn

Zwichten jullie voor de Lawn Fawn collectie ? Helemaal goed ! Mijn twee andere DT collegaatjes gaan er deze maand ook mee aan de slag. Wil je hier niet op wachten ? Ga dan even langs de winkel, Inge helpt je graag met alle materialen (en kan je een keertje 'wobbelen' met mijn kaart).
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en reactie,
ik zie jullie graag morgen voor een verse kaart.
Groetjes, Martina
x







13 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Martina! Krijg bijna zin om een wasje te gaan draaien :o)

Nancy Soetaert zei

Net ook bewonderd bij t woefke. Schitterend, ga het morgen eens in het echt bewonderen.
Groetjes
Nancy

Colien zei

Heel leuk, grappig dat toepasselijke tekstje! De muur en (zelfgetekende!) vloer vind ik ook geweldig, mooi geheel!
grtz.Colien

Marijke zei

Wat een grappig kaartje en leuk bedacht dat voorkantje! Groetjes Marijke.

Ellen zei

Hahaha, ik denk bij lente aan een zonnetje, bloembollen, lammetjes in de wei, van die dingen. En jij, jij denkt bij lente aan poetsen en wassen! Zo niet mijn ding, maar je kaartje is geweldig!

Larissa zei

Vrolijk kaartje, kom maar op met het voorjaar!

Francisca zei

Hi,hi leuke kaart .Ìk ben al begonnen met kleine wasjes grote wasjes .....
Groetjes,
Francisca

Rosina zei

Hahaha waar jij al niet denk met de lente in aantocht Martina...
Ik vind het heel leuk bedacht en super gaaf gedaan met je 'draaiende" wasmachine erop...
groetjes en een fijn weekend
Rosina

GerJanne zei

Hoi Martina,
wat een enige stempeltjes!! Zo gaaf. Ik ga eens kijken...
GerJanne

Angelique zei

Leuke vrolijke verjaardagskaart, leuk die wobbelende wasmachine en de gezichtjes op de kleren. Twee mooie, stijlvolle kerstkaarten.
lieve groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Martina,

Die is super grappig!!

Liefs,
Nancy

Enny zei

Wat een supertof idee met die wasmachines ! Lawn Fawn vind ik ook heel leuk, ik ga deze week nog bij Woefke kijken ! Groetjes, Enny

maria's knutselplezier zei

Super!!

Groetjes
Maria