woensdag 8 maart 2017

Een 'gewone' kaart

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik eens een 'gewoon' kaartje voor jullie... Ja hoor, het gebeurt dus ook dat ik een keer een 'gewoon' kaartje maak. Er valt dus niet zoveel over te vertellen...

Achtergrondpapier : Hema / Action (?)
Afdrukje : Fizzy Moon, gekleurd met copics
Sentiment : Marianne Design
Snijmal bloemen : Memory Box, afgewerkt met de pearl pen
Kleine bloemetjes : EK Succes pons

Langs deze weg wens ik jullie alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x


11 opmerkingen:

Mariken zei

Jouw "gewone" kaartje is prachtig. Wat een superleuke stempel is dit, erg tof!
Fijne dag!

Je@net zei

Leuke kaart geworden, Martina!

Sarah zei

Wat een leukerd!

Margreet zei

Helemaal schattig!
xxx Margreet

Colien zei

Misschien 'gewoon', maar wel erg lief!
grtz.Colien

Diny zei

Wat een super leuke''gewone'' kaart Martina!
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Martina,

Ik was van 't weekend mijn buro aan 't opruimen en kwam een soortgelijke kaart tegen die ik enkele jaren geleden van jou kreeg met mijn verjaardag... Dacht eerst dat het deze was, maar zie toch verschillen... haha!!

't is in elk geval alweer ééntje die heel erg geslaagd is...

Liefs,
Nancy

!neke zei

Super gave "gewone" kaart !!!!!!

groeten Ineke

Ellen zei

Gewoon? Hoezo gewoon? Ditt is toch gewoon een hele mooie kaart!

GerJanne zei

Iedereen zegt het al. Maar je kaart is gewoon leuk! Hihihi...ik snap wel wat je bedoelt, hoor. Maar ook de in jouw ogen gewone kaartjes zien we graag.
GerJanne

Enny zei

Wauw, prachtig, jouw "gewone" kaart, heel schattig en mooi versierd ! Groetjes, Enny